Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2017 22:41 - no limit
Автор: saankia Категория: Хоби   
Прочетен: 11217 Коментари: 31 Гласове:
11

Последна промяна: 10.06.2017 07:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
   
      

              image
    
    

     https://youtu.be/VBPibnMc1Wg

          Some one like  U...

        Laura Jansen - Use Somebody (Armin van Buuren


 Вкус  на празнота   /2016

 

     Затварям  очи, и стискам клепачи..

    в  непоносимо протяжно Безвремие....

    искам да се събудя ,мамка му…

    и ,пак да зърна  онази  синева..

   да чуя на татко  грубата шега…

   и, китарата на батко как  плаче..

   отново очите ми да се смеят до сълзи..

   и ,краката ми да търсят незнайни посоки...

  a ,ръцете да копнеят  сладки   утехи…

   

   къде ли сбъркахме в  тази луда  игра...

   повдигам рамене , а сърцето ми мълчи..

  обръщам се, и тръгвам  отново  сама

по онази стръмна самотна пътека,

  където пропуснахме  невинно...

 моята  жажда, и твоята лудост…

 кой ли на мен завидя….

 кой ли на теб  не прости….

 и,защо ли живота е просто….

свирка  с вкус  на  ..празнота…

 

Julia in Neverland

2016 -06 19

 

 
 



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankia - Gogo kaza...
09.06.2017 22:50
че имало около 25 /двадесет и пет помпадУри..
освен..куцото блеки..
ето, това се нарича ..КИ4
4у ли, Касапин Русенски..
аз/ то4ката 1111
цитирай
2. saankia - има една държава Чалгария / трудно е да я напуснеш...
09.06.2017 22:53
още по-трудно е , да
останеш в тоз бъг блог..
цитирай
3. saankii - zax , а е сега да кажеш и твоите профили /и ща та връча на веската ..като Победител
10.06.2017 11:28
saankia написа:
че имало около 25 /двадесет и пет помпадУри..
освен..куцото блеки..
ето, това се нарича ..КИ4
4у ли, Касапин Русенски..
аз/ то4ката 1111

==================
3. анонимен - че имало около 25 /двадесет и пет ...
11:10
Мога да ти ги изредя кои са даже:
старфорлайв, кортана, ловертосимплисити, мюсикгърл81, брюнетснаковалня и така нататъка
то нема 25 човека в блога, той за 25 помпадура ми говори???
Абе панагюрски бек, кога ша спреш тая шибана помпа най-накрая и да не се ебаваш с блога?

Гого е Бек, но и мн.други са подобни
/ той е Техничар, какво против ?
и защо не ?
той поне се извинява, както и аз..
75% от помпите са на БП/ русенското говеждо
задушено в собствен путетичен сос..
нали знаеш, аз не си падам..путеса, лолитка или старлетка..
а,Гого ти подава ръка 5 пъти,кой е самонадеян Пуяк, извинявай..
за Реванш и аз те поканих.. 3 пъти..
заради Спорта , ей така..
не са ми нужни мъжове, а Хора !
права е Хло...
цитирай
4. katara - a сега ще дам превода на песента/ за да не съм голословна/както никога не съм била..
10.06.2017 11:42
ти си , очаквам МЪЖКИ отговор, закси ?
цитирай
5. milady - познаваш ли това ? и превода...
10.06.2017 12:00
някой като мен
някой като теб..
някой като нас...
защото, не можем един без друг/ туй беше мое/ хех
цитирай
6. milady - ЧЕСАНЕ НА ЕЗИЦИ от rustam...
10.06.2017 12:03
а,РУСТАМ отново е прав!
диагнозата на сайта е..
хроничен ОКГМП..
Остър Катар на горните ментални пътища..
където Слепеца БП е водача..
с най Голям интензитет на блогов некадъритет..
/чудна думичка, систър
благодаря, патентовах я/ хах
цитирай
7. starforlife - Муцунка, здравей! => https://www.youtube.com/watch?v=RkEXGgdqMz8
10.06.2017 12:54
Не позволявай някой да се забавлява с теб, настройвайки те с/у хората тук - анонимният коментар не е писан от Закс.
Интересно, м, анонимни човече? "Интересно", че не използвам всяко обстоятелство, а само кореспондиращото с Истината спрямо тези, с които имам търкания.
Твоите подмятания естествено са грешни в две посоки:
- Първата посока е, че профилите "cortana" и "musicgirl81" са мои, но пък и двете са страаахотни млади Жени, които обичам и уважавам и с които се познавам реално.
И да, и на двата профила имам паролата, както и те моята. Но понеже нямам вече паролата на "lovertosimplicity" - ще се въздържа да копирам този коментар от името на всички изброени. Освен, ако по-късно не запретна ръкави и хакна профила "lovertosimplicity".
- Втората посока е, че естествено, че има над 25 реални блогъри тук и аз се радвам, че голяма част от тях ги познавам и са все готини и интелигентни хора, които нямат твоята перфидна същност, изразявана тук както от множество профили, така и анонимно.

Муцунка,
ти (надявам се) отлично познаваш същността ми и знаеш, че тя по никакъв начин не кореспондира с понятието "бек"...
Не кореспондира и с понятието "бЛек"(пърдятор)...
Виж за подаването на ръка си права - винаги съм готов да го направя.
Дори няколко пъти съм опитвал да обясня на Закс, че ако това стане (той приеме подадената му ръка) - кретените тук (основно в лицето на този, написал анонимката) ще се самонаказват с яда си, че знаещите и можещите не се поддават на игричките им. Но... не би.

Хора много, Муцунка.
Човеци малко!
https://www.youtube.com/watch?v=L5OlKl_SI_I

ПС: Май ще се позабавлявам с анонимнонапъващите, пускайки за постоянно "нула2-2нула", за да видят как с/у Интелекта няма как да ритат и когато той реши - блог.бъг_е става зона, освободена от тази кретенска възможност.
Защото посредствеността и папало"знанието" няма как да е нещо повече от фундаменталността на комплексните познания и умения.
цитирай
8. saankia - Гошооо,този анонимен е ..закс, или.. си ..ТИ !!!
10.06.2017 13:05
чак толкова тъпа ли изглеждам , бее хорааа
баах мам.. му и айти сектор..
този път ще се скараме ...завинаги..
/скоро говорих със ..С, няма да ти хареса никак посл.и дума..
не го усуквай повече..Жорка..
цитирай
9. saankii - sorry :)) извинявай..
10.06.2017 13:16
зашеметителен отг. беше тва..
..куул..хах..

Муцунка,
ти (надявам се) отлично познаваш същността ми и знаеш, че тя по никакъв начин не кореспондира с понятието "бек"...
Не кореспондира и с понятието "бЛек"(пърдятор)..
цитирай
10. starforlife - Виж сега, Муцунка...
10.06.2017 13:34
saankia написа:
Гошооо,този анонимен е ..закс, или.. си ..ТИ !!!
чак толкова тъпа ли изглеждам , бее хорааа
баах мам.. му и айти сектор..
този път ще се скараме ...завинаги..

Че не съм аз - това е абсолютно сигурно!
Ако Мъжката ми дума не ти е достатъчна (понеже който ме познава - знае, че тя е най-сигурното доказателство когато я дам) - то мога по селяндурски, както правят шизоидните ненормалници - в Децата си да се врека, че аз не си падам и не пиша анонимни коментари.
За това, че коментара не е писан от Закс не мога да съм на 100% сигурен, но смея да твърдя, че познавам същността на този човек и той не е толкова безчестен и страхлив, колкото писалият го.

Може би ще ти прозвучи грубо, но не ми влияе дали ще се скарам с някого форевър или не.

А за последното, което не беше куул да го пишеш тук - показва само, че също не съм изгубил много от факта, че какво казва © също не ми влияе.
Престана да ми пука не когато получи пари за нещо, отнемащо минути да го направи и "заслужи" парите си, а изминаха 7 месеца и това не е факт, а много преди това, когато поруга едно Доверие, което съм гласувал на Жена точно 2 пъти, вторият беше именно Тя!
Но... в интерес на Истината тя остава Тя! и това няма да се промени.
Хей така - защото умея да се самоизмъчвам. С някакъв ненормален сатанизъм спрямо себе си.

И без изобщо да ми пука какво е казала - може да й върнеш като "отговор" може би да прочете с широко затворени очи това:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2015/10/01/posveteno-na-teb-sankii.1395918
Има фрази в тази моя Поезия, посветена на Нея!, които ще са вечни и могат да бъдат отговор на всички въпроси, реплики, дуплики, свастики, еквилибристики...
https://www.youtube.com/watch?v=vRSr1ZuzUB0
цитирай
11. starforlife - Сега...
10.06.2017 15:27
Анонимна душице,
понеже хакването паролата на бившия ми профил "lovertosimplicity" е вече факт,
та ще ти го кажа от него.
цитирай
12. lovertosimplicity - Казването:
10.06.2017 15:30
Всеки анонимно написан коментар тук, който си позволява да цитира името на обичаната от мен Жена, ще бъде изтриван!
Същата съдба всъщност ще сполети и всеки неанонимно написан коментар!

Георги Стоименов
цитирай
13. cortana - А сега да издразня анонимната душица с казването и от този профил:
10.06.2017 15:31
Всеки анонимно написан коментар тук, който си позволява да цитира името на обичаната от мен Жена, ще бъде изтриван!
Същата съдба всъщност ще сполети и всеки неанонимно написан коментар!

Георги Стоименов
цитирай
14. musicgirl81 - А сега да го направя и от този:
10.06.2017 15:32
Всеки анонимно написан коментар тук, който си позволява да цитира името на обичаната от мен Жена, ще бъде изтриван!
Същата съдба всъщност ще сполети и всеки неанонимно написан коментар!

Георги Стоименов
цитирай
15. starforlife - И все пак ще завърша от МОЯ профил:
10.06.2017 15:35
Предполагам вменяването на това, че двата профила по-горе са мои ще започне сега...
Предполагам след това този постинг ще бъде напомпан...

Аз обаче си запазвам правото да реагирам спрямо тези евентуални обстоятелства както преценя за добре.
Определено обаче няма да позволя на анонимната душица да прави тук каквото той реши. Този път ще става така, както аз реша!

Георги Стоименов
цитирай
16. saankia - ;))))
10.06.2017 16:07
star,Твоята любима Жена е....у вас..
още един комент и излиташ...
нали?
цитирай
17. starforlife - Муцунка, и какво трябва да означава това?
10.06.2017 16:36
Че по- те кефи анонимно да се въртят от някои интриги ли?
Нали точно за това надигаш глас: против кретенията.
Какво лошо казах?
Кое от казаното от мен не е Истина?

Всъщност, да проверим логиката на нас, тъпанарите, дали принципно е релевантна:
Ти, Муцунка, си написала коментар, който в следващ постинг ще поясня защо е излязъл анонимен. Аз го делнах, без да зная, че е твой, а това те е Идосало, мислейки си, че съм си позволил да делна твой коментар и то на твоя територия.
Има ли нещо релевантно в съжденията ми, Муцунка?
Или дедукцията ми куца?
цитирай
18. milady - dobre де, имаш право, но да не намесваме и Любовта, че стана...лудница.Ок?
10.06.2017 17:23
аз съм луда, че искам, да разплета този блогов възел,но но..но..
ти си още по луд,защото го завързваш още по–объркано всеки път..
не е ли така?
цитирай
19. blackpredator - въх, уби ма
10.06.2017 17:48
д-р Програмариди с това "бЛек"(пърдятор)
и любимата Муцунка

всеки глупак намира още по-голям глупак, който да му се възхищава...—
цитирай
20. starforlife - Как добре си се припознал, блекпърдяторе.
10.06.2017 18:03
Поздравления за което.
А в напъните си за интелигентност - си точно това, което е втората част от моята абревиатура на НИК-а ти.
И дори допълнението ти за глупаците отлично ти пасва.

А за това, че Муцунка НЕ Е моята Любима - говори абсолютно всеки мой постинг: в абсолютно всеки има имплементирана снимка на Любимата ми. И, ако в 50% тя е "видима", то във факта, че в другите 50% не ще я видите (дори от изходния код), не означава, че я няма - просто не сте на нивото на " д-р Програмариди".

ПС: Напротив, Муцунка. Не заплитам възела, а опростявам Уравнението. Времето ще го покаже.
Има ли вярно в логиката, която дописах по-горе?
цитирай
21. saankii - бп ,благодаря ,че беше максимално кратък../айде ..дю..дююю при кифлите..
10.06.2017 18:19
Ж,твоят мозък е друг, не като моя..хех
аз наистина максимално опРостявам нещата ..
да допълна, като ги консолидирам !
а, ти ги фрагментираш..
не казвам, че е лошо, ти поради това притежаваш и тази
голяма дарба за техника ,програмиране и т.н..
тъй като,аз не съм проф. по Психология,
обикновено ,наблюдавам ..Хората, и по-малко ги слушам..
мисля, че се разбираме, без да се лигавим и четкаме с комплименти..
допълваме се , може би....
за какви ревности, говори блекпЪрдятора?
ние сме във Виртуала, бе колега..
питай..Хло..
и така...къде е заксА ?


цитирай
22. starforlife - Така-така
10.06.2017 21:54
Малко офтопик, Муцунка.
До преди малко бях на кино и други забавления.
(новото айс-кафе на "Старбъкс" го бива, да знаете.
А знаете ли на кого е "Старбъкс"?
Старфорлайф - Старбъкс. хи хи хи

Но да не се отклонявам, по същество.
Муцунка,
сега:
blog.bg/admin/?del_post=1550961&usnm=saankia
blog.bg/admin/?filter=0&order=0&page=1&hide_all&ids=1550961
С първата мога да изтрия постинга ти.
А с втората - да го сваля от "първа".
Естествено, че не ми трябва нищо друго, освен ID-то и паролата на... "д-р Програмариди".
И кой казва, че ги нямам от самото създаване на блога?

Хайде сега да помислим имам ли неовладяно ЕГО, след като стотици постинги през годините не са ми се нравили, но никога не упражних волята си.
цитирай
23. saankia - https://youtu.be/eFr3IRE1wWs
10.06.2017 22:13
жорeee!!!
не ставай тъй лош ,де..
ша си /го/преместя..на дивана..от смяяххх
ето пращам ти...една супер кака, качена на Рояла
ххи ххи...
аре свали ми де...
кой знае,ко мога да измисля...след туй посегателствоо..
М?

цитирай
24. saankia - докато те чакам да се накодиш....виж кой вирус тука...
10.06.2017 22:23
росо босо, май тотал избръмбъляса..
ко обикаляш блога кът една .. разпенена Росинанта..

оследни 20 регистрирани посетителя


21:57 - starforlife
21:35 - starforlife
21:23 - krassko
21:15 - rosiela
21:10 - laval
20:30 - rosiela
19:52 - rosiela
цитирай
25. starforlife - Аз? Лош?
10.06.2017 22:30
Не ме разсмивай.
Колкото съм лош - два пъти съм по-добър. ха ха ха
Нали точно това казах бре, Муцунка... Че НИКОГА не съм се възползвал от възможността си. Защо сега да го правя?

Но да не ти остана длъжен - ха ха ха
А защо мислиш, че каквото и да измислиш - няма да си го преместя от единия крачол в другия?
Да не говорим колко по-лесно и ефективно се случват при мен нещата.
Забавлявай се и нека не разваляме примирието пом/у ни. Не за друго, а защото иначе "печелят" тъпите шизоидни кретени тук.
Не съм ли прав?
цитирай
26. starforlife - Забавната е Мъжко Момиче.
10.06.2017 22:33
От мен да го знаеш. Гарантирам, че е нормална и готина.
Виж резилия е друга бира - комплексите й пъпкуват като белия люляк на Хълма на Свободата.
цитирай
27. saankia - аз, па се чудя, що съм..тъй..луда..
10.06.2017 22:38
а, па то имало...пълнолУдие, жорее..
нема проблъм.. аз , където съм..
няма никога...скука...
да бъде Вашата Воля, Мастър!
хареса ли ми..поздрава?
цитирай
28. saankia - ой ой , закси бил на Гей Парада, и се криеш , а ? да не казвам кът каквоо...
10.06.2017 22:44
9. zax - Парада на прайда приключи и сега сме ...
19:26
Парада на прайда приключи и сега сме тук ... :)
цитирай
29. rosiela - Чета, Кобилке, чета,
11.06.2017 14:57
освен да се пишат недоразвитости, трябва и да се чете нещо на ниво. Това ти е отговора, знаеш къде си писала.
цитирай
30. saanki - РоскеБоске, ти си типична резилия, с аромат на зелева чорбичка..
11.06.2017 16:09
пиши там, където съм писала..аз..
не ми осмърдявай готиния блог..
имам си.. любим чат-партньор..
аре ,при валерката,ако пак те ритне..по трътката..
при веската, да удариш една бЪззз-ачанка..
следва подпис /
без право на амнистия.
аз казах !
Юлия Друзила ла Дива...

цитирай
31. milady - летвата пада..все по -ниско.. ква ти..първа, втора..лиготия“.
12.06.2017 09:41
5. saankia - проба, проба..има ли педерация тук?
09:32
Ж, помислих ,че това е някаква моментна слабост..
но, не, това е твоят Аз..Аз ..Аз..Азз..азз...
подобно..веселата веска с фотките..
жалко за този хубав текст/познавам го, мултиплицираш се, изв.
ноо,Тя С. няма да се върне..нито пък...аз, или пък Ани..
камо ли жена ти..
нали си Радетел за Истината..
айде..заличи я..
юлия
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankia
Категория: Хоби
Прочетен: 160823
Постинги: 58
Коментари: 549
Гласове: 437
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031