Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2013 21:12 - Спаска ГАЦЕВА: Мързи ме вече да съм дивеч
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 1511 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  ВИЕЛИЦА

Тичат отнейде в белия впряг
снежни старици.
Тичат насреща им на инат
белите ми къдрици.

Шътнах ги бабките - капчици лед.
В моите букли - булчинско було.
Уж на природата всичко е в ред -
белите токчета пак съм обула.   СЪРЦАТАТА

Още те сънувам.
Още те обичам.
Онова сбогуване
с перука е. Притча
за тъжни влюбени.
А животът - весел.
Нищо че погуби ми
моминската песен.

Други си намерих.
И всичките - с чувство.
Всичките - потери.
Ужасии. Изкуство.       ВЪРТЕЛЕЖКА

Сутрин - тъмно.
Вечер - гладно.
Нощем - будно.
Блудно. Гадно. Миналото - кръстопът - 
вече е покойник скъп.

Бай!

Вълците се изпояждат
барабар с търбусите.
Хорицата -
помежду си.

Вай!

    ДУО

Ти пък - локуми на локумджийка,
та и на мене - акъл за здраве.
Взеха го думите - ураджийските.
Чувах ги криви, думах им - прави.
Чувах ги - умни като гулии.
Браво! - им плясках и ги цитирах.
Бодро затъвах в ями помийни.
Връх ги наричах, опит всемирен.

Ти пък - в котела. Катранът свърши.
Тече котелът - де го калаят?
Кибритец няма. За огън - върше.
Оня с рогата? Битакът знае.

Тутка се нещо. Хич му не трябва
с мен да се цапа. Ако възкръсна?
Леле! И той ли в рая повярва?
Млъквам. Главата му ще откъсна.


 



Гласувай:
2



1. fumiko - Да намираш рими сякаш намираш искри от слънце
17.01.2013 06:03
Нека е тъмно навън, а сърцето все пак иска светлина. Поне такава - с рими!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2011293
Постинги: 1509
Коментари: 722
Гласове: 4262
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031