Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2016 15:24 - Приятно ми е!
Автор: miglenast Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1411 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте,  аз съм Миглена, приятно ми е  - (офф, чувствам се като на сбирка за анонимни алкохолици). Само че, аз нямам проблеми с алкохола, но за сметка на това имам с цигарите, децата, свекървата, сина и, дъщеря и, и всичко де що произлиза от нея. Освен това имам и проблеми с отношенията с гаджетата, приятелите, комшиите и естествено - с майка ми. Но днес реших да изляза от своята анонимност. Ще ви се лепна тук и ще ви набивам моята гледна точка за живота и дразнителите в него.
  Като за начало да се представя - Миглена -жена на средна увяхваща възраст, живея в благозвучния град Кюстендил, имам двама сина и мъж, ма не знам къде е . И котарак - Грейси,  за по-кратко му викаме Пуца.
Имам зоомагазин в краен квартал, продавам кучешки и котешки храни. Ароматът в помещението предизвиква стомашни спазми и виене на свят, но и на това се свиква. Важното е да да не обръщаш внимание, а аз се моля клиентите да са забравили да дадат противоразгонващо хапче на любимеца си, за да мога  да придърпам още някой джвкащ мъник.
Имам двама сина - единия е красив, модел (ама май си пада по мъже) - майченко, а другия е дебел, като баща си. Отглеждам ги сама, доколкото мога, щот на свекървата - Светла, времето и е ограничено между турските и индийските сериали. Дано тая малка булка пукне най-накрая.
Пред магазина имам редовен брой клиенти всяка сутрин, щот правя кафе и кварталните кибици идват тук на тънкана. Гълъб, на галено Гуси - трийсет и няколко годишен джентълмен, с романтична осанка на изтърбушена патица. Прилежно загащил панталона до подмишниците, небрежно сресан с тънко гребенче, очартаващо пътя си по мазните коси. Плетената мокасина или сандалата, закупена от селката кооперация, завещани от дядо му. Роска - контейнерджийката,  със зъб и половина в устата - мечтата на всеки мъж, уважаващ оралната любов, Патката - охранителче в Пловдив, спамещ ми постоянно с мръснишки съобщения, Румен - дебелия съсед, с мазна физиономия, като се засмее, направо пред очите ми лъсва мръсния  абсорбатор, който при самото включване, започва да капе мазнина... Баба Тона, която не спира да говори за секс , въпреки достолепните и 75 лазарника. Абе само откачен народ. Лошото е, че усещам, че се бъгвам в тяхна компания. Нещо не ми е точно и те така. Сега съм решила да облъчвам вас с истории от моето битие. Дано психическото ми равновесие се нормализира, че тоя ксанакс вече спря да ми действа. И така, за днес толкова, от утре повече.

Между другото интелигентността не блика като гейзер от мен. Както казват тукашните - тъпа пу*ка, за това си спестете жлъчните коментари по мой адрес. Повярвайте - много съм ранима. Благодаря ви!



Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг

1. vesever - Добре дошла, Миглена, приятно з...
30.08.2016 15:53
Добре дошла, Миглена, приятно забавление в блога.
Може да срещнеш хора, с които да си допаднете и приятно да си общувате.
цитирай
2. miglenast - :)
30.08.2016 16:26
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: miglenast
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11490
Постинги: 17
Коментари: 3
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930