2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Кредитната задлъжнялост на руската самолетостроителна компания МиГ стигна 1.6 млрд. долара, съобщи в петък в. “Комерсант”. Това може да повлияе на оценката на компанията, извършвана от одитора “Ърнст енд Янг” преди вливането на МиГ в новосъздадената Обединена авиостроителна компания (ОАК).
МиГ има дълг от 320 млн. долара от провала на договора с Алжир. 15 изтребители МиГ-29, доставени от Русия през 2006-2007 г., бяха отказани от алжирците. Страната се опитваше дълго време да върне самолетите на Русия и от октомври 2007 г. спря да плаща по остатъка от военния контракт. През февруари 2008 г. алжирските ВВС и руската военно-търговска организация “Рособоронаекспорт” най-накрая сключиха споразумение за връщане на самолетите.
През 2009 г. 100% от акциите на компанията ще бъдат предадени на ОАК. Портфейлът с поръчките на самолетостроителя е за около 4 млрд. долара.
ОАК беше учредена през ноември 2006 г. Тя трябваше да стане петата по големина авиокорпорация в света, обединявайки двадесет компании, а нейният оборот трябваше да нарасне до 7.5 млрд. долара към 2015 година. Корпорацията трябва да обособи три подразделения – гражданска, транспортна и военна авиация.