Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
31.08.2008 21:37 -
И "Дачия" ще прави SUV
Слухът, че "Дачия" ще направи достъпен SUV автомобил, който обикаля от години получи официално потвърждение от пресслужбата на собственика на румънската компания "Рено". Преди броени дни от там съобщиха, че на базата на клонинга на лоу кост модела "Логан", познат като "Сандеро", ще се появи високо проходим автомобил.
Достъпният SUV ще се казва Stepway и първо ще бъде лансиран в Бразилия и Аржентина, както се случи и с хечбека "Сандеро". Там продажбите на колата ще започнат през октомври.
Отличителните черти на "Сандеро Степуей" са висок клиренс, солидно защитени от повреда механични части и ходова част, проектирана да се експлоатира по лоши асфалтови и черни пътища.
В сравнение с хечбека са добавени хромирани прагове и защитен лист на мотора, по-агресивна престилка, протектори на калниците, както и гумирани защитни елементи на предната и задната брони.
Задвижването вероятно ще е 4Х4, въпреки, че в съобщението подобно уточнение липсва. Виждащите се на снимания прототип гуми за off-road преходи обаче потвърждават тази догатка.
На първо време "Сандеро Степуей" ще се предлага с един единствен мотор - 1.6 литров бензин със 16 клапана и мощност от 112 к.с. В Латинска Америка той ще бъде пригоден да работи както с бензин така и с био-етанол. По-късно всъдеходът ще може да се поръча и с дизелов двигател.
При появата на "Дачия Логан" преди четири години от "Рено" съобщиха, че на базата на модела ще бъдат лансиране седем достъпни автомобила в различни сегменти. С новото предложение те стават шест - "Логан", "Логан комби", "Логан ван", "Логан пикап", "Сандеро" и ""Сандеро Степуей". Въпросът е в кой сегмент ще е седмият представител на фамилията. Може би кабриолет? /Дневник
Достъпният SUV ще се казва Stepway и първо ще бъде лансиран в Бразилия и Аржентина, както се случи и с хечбека "Сандеро". Там продажбите на колата ще започнат през октомври.
Отличителните черти на "Сандеро Степуей" са висок клиренс, солидно защитени от повреда механични части и ходова част, проектирана да се експлоатира по лоши асфалтови и черни пътища.
В сравнение с хечбека са добавени хромирани прагове и защитен лист на мотора, по-агресивна престилка, протектори на калниците, както и гумирани защитни елементи на предната и задната брони.
Задвижването вероятно ще е 4Х4, въпреки, че в съобщението подобно уточнение липсва. Виждащите се на снимания прототип гуми за off-road преходи обаче потвърждават тази догатка.
На първо време "Сандеро Степуей" ще се предлага с един единствен мотор - 1.6 литров бензин със 16 клапана и мощност от 112 к.с. В Латинска Америка той ще бъде пригоден да работи както с бензин така и с био-етанол. По-късно всъдеходът ще може да се поръча и с дизелов двигател.
При появата на "Дачия Логан" преди четири години от "Рено" съобщиха, че на базата на модела ще бъдат лансиране седем достъпни автомобила в различни сегменти. С новото предложение те стават шест - "Логан", "Логан комби", "Логан ван", "Логан пикап", "Сандеро" и ""Сандеро Степуей". Въпросът е в кой сегмент ще е седмият представител на фамилията. Може би кабриолет? /Дневник
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари