Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2008 19:24 - Бербо се разплака от вълнение на пресконференцията
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 579 Коментари: 0 Гласове:
0



Точно в 17:04 часа новото попълнение на Манчестър Юнайтед Димитър Бербатов влезе в залата на пресклуб "България" под бурните аплодисменти на представителите на медиите. 
Щастлив съм, че осъществих мечтата да играя на най-високо ниво. "Този период, който ми предстои да съм футболист на Юнайтед, се надявам да съм в разцвета на силите си и да показвам това, което съм показвал до момента. Аз работя за България и се надявам да го правя така, че да стане ясно, че всички българи може да вършим хубава работа. Благодарен съм на всички хора, които чакаха трансфера – беше тежък месец. Не съм минавал през подобно нещо, но радвам се, че всичко свърши добре. Благодарен съм на хората от Манчестър Юнайтед и на хората от Тотнъм. Оставам с най-добри впечатления от Тотнъм, никога няма да кажа лоша дума за тях. Те ми подадоха ръка и ми позволиха да покажа това, което мога да правя. Най-вече съм благодарен на този човек - моя мениджър Емил Данчев", бяха първите думи на Бербо на българска земя.

"Уважавам мнението на Сити, те извадиха умопомрачителна оферта наистина в последния момент. Предложението направи така, че нещата да бъдат в застой за около 3 часа, тежък момент беше. Проведоха се много разговори. Бях казал обаче на мениджъра и на тези, които ме познават, че моята единствена цел бе да облека червената фланелка. Парите при мен не са играли никаква роля. Радостен съм, че се получи така, че отидох в отбор, който наистина желаех.
Имам други приоритети в живота. Както мога да живея добре с 1 милион, мога да живея добре и с 500 хиляди. Видял съм и две, и двеста. Цифрите предложени от Манчестър Сити обаче влизаха от едното ми ухо и излизаха от другото”, допълни Бербо.

"Настроенията ми бяха много различни около два часа до затваряне на прозореца – от еуфория пак до някакво отчаяние, че нямаше да се получи нищо. Настроения, които всеки минава през тях, аз ги минах за кратки периоди. Когато седиш в офисите горе до тях и говориш с хората, по стените има снимки на велики футболисти и ти става напълно ясно къде се намираш, с какво си натоварен и какво трябва да правиш. Не може да не си представиш как вкарваш голове, как си на терена и т.н.", каза още Бербо пред журналистите как се е чувствал около тази сага.
Точно в 17:35 часа Бербо стана и позира пред журналистите с фланелката на Юнайтед, на която бе изписан неговия номер 9.

"Докато бях в Германия, нещата бяха лесни за мен – Леверкузен, отбор, който ми даде много. Две години, дори и една преди да напусна обаче започнах да се замислям, че трябва да се преместя, искам нещо по-голямо. Мислех си, че Испания ще ми пасне, техничния стил ми харесваше. Дойде обаче офертата от Тотнъм и не се поколебах да я приема. Не ми беше лесно в началото в Англия, но нещата се развиха по начин, по който ме радва и дано така продължават. Англия е мястото, което ми пасна като футбол. Не съм си мислел, че ще стане така, но понякога човек се изненадва.
Разбира се, че е предизвикателство да работя с такива хора в Манчестър Юнайтед. Сър Алекс е мой треньор, аз съм футболист и трябва да изпълнявам това, което ми се нарежда. Проблеми с треньори не съм имал. Нещата малко се изопачават винаги. Обичам да говоря с треньорите, искам да си казвам мнението. Понякога съм си давал мнението без да ми го искат, но ги има тези неща във футбола", допълни още капитанът на националния ни отбор.

"По време на преговорите седяхме и чакахме, за да видим какво става и сър Алекс ме попита какво мисля за номер 9. Казах му, че нямам нищо против, а той ми отговори: "Ами твой е тогава". Говорихме си и за мачовете, които играх с Леверкузен срещу Манчестър, дори помни и голът, който им вкарах. Сър Алекс се пошегува: "Какъв дебют те чака. Вече съм напълно щастлив, следвах мечтата си и я постигнах. Ако се налага, и на палатка мога да спя пред "Олд Трафорд", заяви още Митко Бербатов.
"Събираме се с националния отбор, за да се класираме на световното. Всички я искаме тази цел, но трябва да бъдем реалисти и да видим с какви възможности разполагаме. Трябва да видим ние на какво ниво сме и къде се намираме и тогава да изпадаме в крайности, дали имаме качества да се класираме. Отборите ни превъзхождат – Италия със сигурност, Ейре също са добри. Има отбори, които са много по-добре от нас. Не може да лежим на това, че през 1994 година сме били супер отбор. Ще ви кажа единствено, че ще се опитаме и ще направим всичко възможно да се класираме на световното първенство".

image

Мениджърът на Митко Бербатов Емил Данчев разказа доста подробности около осъществяването на трансфера на капитана на националния ни отбор на “Олд Трафорд”. „Днес сутринта около 1:30 ч. Митко подписа своя четиригодишен договор с Манчестър Юнайтед и имаме своя представител в европейския клубен шампион. Според правилата на УЕФА не може да се води преговори между клуба и играча, а само между двата отбора. Бяха много интересни последните два дни и две нощи. По този трансфер се работи много време. Преди да се стигне до последните дни, се бе свършила доста предварителна работа. Една от големите пречки за реализирането на трансфера между Тотнъм и Манчестър Юнайтед бяха техните взаимоотношения. Не снощи, а онази вечер трансферът беше пред провал, трябваше да се реагира и отново започнахме поредица от разговори. Голям проблем при осъществяването на трансфера бе липсата на комуникация между двете ръководства”, каза Данчев.

“Наложи се през нощта около 4-5 часа да се преместим от квартала, в който живее Митко в хотел, за да сме по-близо и да не се бавим с пътуването ни да Манчестър, тъй като трафикът в Лондон е невероятен. Пристигнахме в Манчестър сутринта, последваха около 6-7 часови разговори. Получихме разрешение от г-н Леви да проведем разговорите с Юнайтед. Окончателното потвърждаване за осъществяването на трансфера от страна на Тотнъм дойде 20-25 минути преди края на трансферния прозорец. Колкото и да е богат клуб в момента Манчестър Сити, не се различава от Тотнъм и аз казах на г-н Леви да забрави за вариант – Митко да отиде в Сити. В колата на Сър Алекс Фъргюсън получих обаждане от ръководството на Манчестър Сити, но тактично отказах и им заявих, че са закъснели”, допълни още Данчев.

ВЕНЕТА ЯНЕВА/ ПЛАМЕН СЛАВОВ/ БЛИЦ



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13029884
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930