Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
07.12.2008 22:47 -
Железниците ще се спасяват с гъвкави цени
Български държавни железници (БДЖ) ще провеждат гъвкава ценова политика, за да привличат товари в условията на закриване на производства и спиране на предприятия. Това е записано в антикризисния план на компанията, съобщи транспортният министър Петър Мутафчиев. Той обясни, че железниците и НК "Железопътна инфраструктура" ще работят за намаляване на разходите си. По думите му имало различни варианти за съкращения в отрасъла.
След спиране на част от производството на "Кремиковци" приходите от инфраструктурни такси, които БДЖ плаща на инфраструктурната компания, са спаднали с 30%.
В петък съветът на коалицията реши да отпусне 94 млн. лв. от исканите 120 млн. лв. от бюджета за 2009 г. за жп инфраструктура и превози. Ако парите са недостатъчни, ще предложа намаление на таксите, за да привлечем превозвачи, каза изпълнителният директор на НК "Железопътна инфраструктура" Антон Гинев. Той прогнозира, че може да се очаква и дори поевтиняване на билетите за влак, ако държавата осигури достатъчно средства за БДЖ. Стратегията на компанията през следващата година предвижда да се инвестира в сигнализация и обезопасяване на прелезите, а не в увеличаване на скоростите.
НК "Железопътна инфраструктура" очаква да получи още 30 млн. лв. от бюджетния излишък при наличието на приходи. Половината от тях ще са за инвестиции. Досега компанията е получила 30 млн. лв. За изплащане на заплатите са необходими 15 млн. лв. и инфраструктурното дружество вече е изтеглило заем за целта.
След спиране на част от производството на "Кремиковци" приходите от инфраструктурни такси, които БДЖ плаща на инфраструктурната компания, са спаднали с 30%.
В петък съветът на коалицията реши да отпусне 94 млн. лв. от исканите 120 млн. лв. от бюджета за 2009 г. за жп инфраструктура и превози. Ако парите са недостатъчни, ще предложа намаление на таксите, за да привлечем превозвачи, каза изпълнителният директор на НК "Железопътна инфраструктура" Антон Гинев. Той прогнозира, че може да се очаква и дори поевтиняване на билетите за влак, ако държавата осигури достатъчно средства за БДЖ. Стратегията на компанията през следващата година предвижда да се инвестира в сигнализация и обезопасяване на прелезите, а не в увеличаване на скоростите.
НК "Железопътна инфраструктура" очаква да получи още 30 млн. лв. от бюджетния излишък при наличието на приходи. Половината от тях ще са за инвестиции. Досега компанията е получила 30 млн. лв. За изплащане на заплатите са необходими 15 млн. лв. и инфраструктурното дружество вече е изтеглило заем за целта.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари