Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
26.12.2008 16:43 -
Най-добрите рекламни девизи в Англия
Good things come to those who wait ("Хубавите неща идват при тези, които чакат") - слоганът на бавно изливащия се "Гинес" се оказа най-популярната фраза от реклама, вляза в широка употреба сред британците. Според проучване на In Your Space 45% от жителите на острова редовно употребяват девиза на "Гинес" в ежедневието си, съобщава "Дейли телеграф". Критериите на тази класация са доколко един слоган успява да навлезе във всекидневната реч. Според мениджър на компанията, провела проучването, всички девизи, успели да влязат в десетката на най-добрите, са кратки и с ясни послания. Второто място е за британската верига супермаркети Tesco - Every little helps ("И най-малката помощ е ценна"), следвана от производителя на бои и лакове Ronseal - It does exactly what it says on the tin ("Върши точно това, което казва на кутията"). Веригата "Макдоналдс" и нейният I"m lovin" it е на четвърто място. В десетката влиза и слоганът от класическата реклама на "Будвайзер" "Wassssuuuuupppp?".
Nike и прочутото й Just do it е на шесто място, а зърнените храни Frosties с тигъра, който произнася They"re grrrrreat, са на осмо. Британската компания British Telecom ни съветват от техния слоган It"s good to talk ("Хубаво е да говорим") и заемат седмо място, а мобилният оператор Orange вкарва в употреба девиза The future"s bright, the future"s Orange. Освен "Будвайзер" и "Гинес" в тази класация присъства още една реклама за бира, която е на "Карлсберг" и заема десето място със слогана Probably the best ... in the world.
Изследването също разкрива, че 80% от британците използват рекламни фрази в ежедневието си. Навлизането на рекламите в поп културата и ежедневието със сигурност постигат своята цел, защото 37% от хората са склонни да купят продукти, които използват запомнящ се девиз. Дневник
Nike и прочутото й Just do it е на шесто място, а зърнените храни Frosties с тигъра, който произнася They"re grrrrreat, са на осмо. Британската компания British Telecom ни съветват от техния слоган It"s good to talk ("Хубаво е да говорим") и заемат седмо място, а мобилният оператор Orange вкарва в употреба девиза The future"s bright, the future"s Orange. Освен "Будвайзер" и "Гинес" в тази класация присъства още една реклама за бира, която е на "Карлсберг" и заема десето място със слогана Probably the best ... in the world.
Изследването също разкрива, че 80% от британците използват рекламни фрази в ежедневието си. Навлизането на рекламите в поп културата и ежедневието със сигурност постигат своята цел, защото 37% от хората са склонни да купят продукти, които използват запомнящ се девиз. Дневник
Преговорите като детска игра или защо ва...
Кой е по по най изобретател...
Най - доброто от Константин
Кой е по по най изобретател...
Най - доброто от Константин
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари