Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2009 20:10 - Бивш шеф в ДАНС: В Агенцията има лов на вещици
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 740 Коментари: 0 Гласове:
0



Определени лица в ДАНС се опитват да разчистват сметки с бивши служители, сочени като приближени на бившия заместник–председател на агенцията Иван Драшков, съобщи пред Дарик радио ексшефът на отдел „Икономическа и финансова сигурност" в ДАНС Веселин Марков. Той категорично отрече появилите се информации, че е разписвал разрешение за издаване на паспорт на турския бизнесмен Суди Озкан в началото на 2008 година, когато бизнесменът е имал забрана да напуска страната заради обвинения в пране на пари и укриване на данъци.

Веселин Марков твърди, че не е разследван нито от военна, нито от градска прокуратура и до момента никой не го е викал на разпит:

„По мен течаха проверки още като заместник-директор на ДАНС, че съм свързан с организираната престъпност, че съм корумпиран, че съм толерирал наркотрафика”, каза Марков. Според него в ДАНС тече лов на вещици. Марков уточни, че атаката е срещу хора, считани за близки до бившия заместник-председателя на родното ФБР Иван Драшков и добави: „Хора в ДАНС, които са притеснени от мен, от г-н Драшков”. 

На въпрос дали има опит за разчистване на сметки вътре в ДАНС, Веселин Марков отговори:  "Абсолютно съм убеден, че е така. За съжаление последните два месеца го доказаха, че в момента тече пълен опит за дискредитация на хората, които са работили и тъй като ДАНС в момента няма с какво да се похвали, търсят врага с партиен билет”.

Градският прокурор на София Николай Кокинов съобщи, че към момента в градска прокуратура няма проверка срещу Веселин Марков за даване на разрешение за издаване на паспорт на Суди Озкан.



Тагове:   лов,   шеф,   ДАНС,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13035503
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930