2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Вестникът ще се разпространява в тираж 150 000 броя по най-оживените точки в четирите най-големи града на България - София, Пловдив, Варна, Бургас.
Именно този факт и професионализмът в работата са основните козове при набирането на рекламодатели, заяви маркетинговият директор Валентина Михайлова, съобщава delta news.
Заместник-главен редактор е Петьо Блъсков - син, който ще е основен помощник при създаването на продукта.
Стартовият месец е избран от сантиментална гледна точка. На 26 април 1990 започва издаването на "168 часа", на 19-ти същия месец, но през 1991 г., стартира вестник "24 часа". Амбициите на главния редактор е предоставяйки актуална и достоверна информация да накара хората да спрат да си купуват вестници.
Екипът, който ще създава новия продукт е съставен от млади, енергични и доста добре образовани хора, хората, с които създадохме "Телеграф", добави Блъсков.
Името на вестника е дошло спонтанно, единствените колебания били относно графичния дизайн. На въпрос какво мисли за подобните безплатни издания, главният редактор бе категоричен: „Другите издания са далеч от този продукт, те са нещо друго!" По негово мнение това ще е първият безплатен вестник в страната, който ще носи на читателя информация, а не просто шарена реклама. Журналистът обеща, че "Новините днес" ще бяга от пошлостта. Блъсков не пропусна да спомене късния график на вестника, който му осигурява възможността да "хваща" последните новини от деня. Новини, които другите ежедневници изпускат, заради ранното приключване на броя. Това много често ще е основният коз, особено на спортните страници. "Не сме от Левски, нито от ЦСКА", изтъкна обективността на екипа си журналистът.
Дойдат ли избори започват да текат пари към някои медии и Блъсков не за първи път ще се възползва от тази далавера. След като лапне парите на дадена политическа сила, някой му става виновен на добре известния Петьо Блъсков. Едва ли заради справяне със занаята шитна вестници "24 часа", "168 часа", "Монитор" и "Телеграф", с чието издаване явно не успя да се справи до край. Сега се опита да се намеси и в агенционната журналистика с Delta news, но проектът му повече прилича на електронен вестник и едва ли би удоволетворил изискванията за правене на агенция. В момента той държи и "Поглед" .
Неотдавна се пробва да направи бизнес на "зелено" с вестници, като обяви, че продавал абсолютно завършен проект за професионален безплатен всекидневен вестник. И този път бе осигурил екип, логистика, производство, дистрибуция.
При така падащите тиражи на ежедневниците, които се чудят какво да направят, за да се задържат на пазара, безплатните вестници ни говорят единствено и само за "пране на пари".
Лапачи(малко по-различен поглед върху ак...
Европейското ни самочувствие
11.04.2009 16:33