Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2009 20:33 - 86 журналисти са отразили откриването на пролетния панаир в Пловдив
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 530 Коментари: 0 Гласове:
0



86 журналисти са отразили откриването на 29-ия Международен панаир за потребителски стоки и технологии на 12 май. Това показват данните от електронната системата за отчитане на влизащите в панирния комплекс в Пловдив.

Интересът към изложението се дължи на факта, че въпреки кризата, в него участват компании от държави, които са най-големите икономически фактори в света, както отбеляза при откриването министърът на икономиката Петър Димитров. 527 фирми от 22 страни се включиха в Пролетния панаир, който продължава до 17 май.

Техни пратеници, представители на бизнеса и медиите, депутати, общински съветници и творци от Пловдив и региона се събраха на традиционната Вечер на изложителя, която организира Международен панаир Пловдив. Близо 1400 гости дойдоха в ресторанта на парк-хотел „Санкт Петербург”. Сред тях бяха областният управител на Пловдивска област Тодор Петков, кметовете на Пловдив и на руския град Екатеринбург Славчо Атанасов и Аркадий Чернецкий, Пловдивският митрополит Николай, председателят на Съюза на издателите Тошо Тошев, който е и главен редактор на вестник „Труд”, и Славка Бозукова, главен редактор на вестник „Стандарт”.

И за нас – организаторите, и за вас – участниците в 29-ия Международен панаир на потребителски стоки и технологии, беше изпитание да направим едно добро изложение по време на криза. Мисля, че се справихме и заедно показахме, че в трудни ситуации могат да се раждат нови идеи. С тях поставяме основите на следкризисната икономика”, каза в приветствието си главният директор на Международен панаир Пловдив Иван Соколов. Гостите поздрави и Бахрул Хайри, председател на Държавната агенция за експорт и развитие при министерството на търговията на Индонезия, която е страна партньор на тазгодишния Пролетен панаир.

На тържеството бе представен вестник „Новият Глас”, издание на Международен панаир Пловдив. Той стартира в деня на откриването на ПРОЛЕТ 2009, заедно със своя Интернет вариант. Всекидневникът е с обем 16 страници, цена 30 ст. и се разпространява в Пловдивска, Пазарджишка, Смолянска, Кърджалийска и Хасковска област.

Вестникът и неговият Интернет сайт са част от проекта на Международен панаир Пловдив за създаване на медийна група, каза Румяна Тодорова, директор на изданието. Нашата амбиция е да мислим по-далеч от следващите 24 часа, да показваме фактите и събитията през очите на хората, добави главният редактор Антон Баев.

Панаирът е собственик и на телевизия „Евроком България”. В медиите на националния изложбен център силно присъства икономическата тематика, за да се дадат повече възможности за представяне на българския бизнес. Освен нея, се разработват и всички останали тематични области, характерни за модерните средства за масова информация.



Тагове:   вестник,   МПП,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13001059
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031