Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2009 22:17 - Ангел Бончев: По най-долен начин Гриша Ганчев ме изнуди!
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 2023 Коментари: 0 Гласове:
0



Бившият директор на ФК „Литекс” Ангел Бончев разказа, че по най-долен начин е бил изнуден да подпише документи, че няма да бъдат искани повече суми от общата им фирма с Гриша Ганчев, по времето, в което е била отвлечена съпругата му Камелия. В предаването на Росен Петров „Нека говорят” по bTV Бончев каза: „По най-долен начин бях изнудван да подпиша документи и да прехвърля дяловете си от фирмата „Литекс Комерс”. Когато ме пуснаха от отвличането, знаете, че същия ден бе отвлечена съпругата ми. Тогава преговарях за сумите, които трябва да бъдат дадени. Точно тогава, по време на преговорите Гриша Ганчев ми прати финансовия си директор и ме изнудиха да прехвърля своите дялове от фирмата".

"Уж проформа - за да не бъде повече изнудван - Ганчев да дава откуп, но после ме изхвърлиха от играта. От този ден нито съм виждал, нито съм чувал Гриша Ганчев, нито искам да го виждам и чувам!”, каза Ангел Бончев.

Вчера Гриша Ганчев каза в същото предаване, че той лично е платил огромна сума за българските мащаби, като откуп за отвлечения Ангел Бончев и съпругата му Камелия.

image 
Гриша Ганчев, снимка: Топспорт

image
Ангел Бончев, снимка: Топспорт



Тагове:   откуп,   отвлечен,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13048423
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930