Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2009 18:23 - Бареков ражда новини, заместниците му - бисери*
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 1633 Коментари: 0 Гласове:
0



През август в ефира на Би Ти Ви като водещи на "Тази сутрин" се изредиха популярни личности и шоумени. Някои от тях се справиха добре, други се притесняваха, а трети решиха да се шегуват с надеждата, че така по-лесно ще замажат гафовете си. В крайна сметка се получи една смесица от журналистика, майтап и губене на време.

На стола на Николай Бареков седнаха Любен Дилов, Тити Папазов, фолкпевицата Ивана, журналистите Венелина Гочева, Петьо Блъсков и Кристина Патрашкова, рапърът Спенс, депутатите Петър Курумбашев и Яне Янев,Мария Капон, еврокомисарят Меглена Кунева, министърът без портфейл Божидар Димитров.  

Ето някои от техните бисери, изръсени от екрана:

 

imageЛюбен Дилов-син: Вие ме сънувате, госпожо

През август, уважаеми зрители, София е прекрасна. Софиянци са си на село или на море, няма задръствания, улиците са чисти.
♣  И си спомням в тази връзка историята за една дама, която била полегнала на кушетката на психоаналитика и му разказва съня си. Казва - една огромна космата маймуна я гони. Смрадлива, разгонена. Всеки момент ще я настигне, диша є във врата. Дамата бяга по едни безкрайни коридори и, изведнъж, край - стена. Няма изход. Маймуната я наближава. И какво - пита докторът. И аз това, казва дамата, и аз това я питам - сега какво? А маймуната възпитано отговаря - Не знам, вие ме сънувате, госпожо.
Както казваха сърбите по време на бомбардировките през август: “Колумбе, Колумбе, да ти таковам любопитството”.

 

imageТити Папазов: Тази луда седмица започнас фъфлене и завърши с бързо говорене

♣  Прочитайки 50-те имена, моето не фигурира там, така че спокойно можем да си говорим, аз не съм между тези, които са разследвани.
♣  Прощавайте, нямам опита, падна ми слушалката... Може би не се налага сега да я използвам.
Тази луда седмица започна с фъфлене и завърши с бързо говорене. Трудно можем да заменим  Николай Бареков, но се надявам, че сме направили нещо интересно.
♣  Ние трябва да оценяваме Краси Радков като актьор. Смятам, че едно от нещата, които няма да може да направи, е това, да се разплаче като мен, защото аз плача от сърце, аз не плача изкуствено. Винаги когато един артист се разплаче, то ще бъде различно от моите сълзи. Но гласът ми, прическата не е много трудно да се докара, радвам му се.

 

imageДони: Колеги, включете 204-о студио в Небраска

“Тази сутрин” е най-гледаното сутрешно предаване, така че и столът на Бареков не е лош старт за  новинарската ми кариера. Следващото стъпало са централните новини и отсега тренирам да си мърдам веждата като Юксел!
♣  Искам да кажа само, че bTV не знаят каква беля си взимат на главата, допускайки тук тоя младеж да  води предаване. bTV не знаят каква грешка правят тази сутрин, защото оттук нататък няма да има мърдане. Искам да ви кажа, че човекът е упорит, каза актьорът Александър Дойнов.
Естествено, предпочитах да замествам Ива Дойчинова в “Часът на мама”, но само това предаване беше  свободно. Освен това гърдите ми са доста по-увиснали и щеше да се получи “Часът на баба”.
Ирина, ти си! Колеги, включете 204-о студио в Небраска! Новини.

 

imageПетър Курумбашев: Г-жо Цачева, изпратете фиша с глобата на продуцентите

♣  В случая няма нужда да се държим като политици. По-скоро има нужда да се държим като  журналисти.
♣  Според вас Бате Борисов ли е по-добър отбор, или Дебрецен? Мен не ме интересува дори и отговорът на въпроса, просто продуцентът на предаването е от Левски.
♣  По-скоро ми беше трудно да приема стола на народен представител, отколкото стола на журналист.
♣  - Има ли нещо общо между двата? - И двете са в шоубизнеса.
♣   Искам да помоля г-жа Цачева, ако ми наложи наказание за това, че съм закъснял за днешното заседание на парламента, което започва точно в 9 часа, да изпрати фиша с глобата на продуцентите на това предаване. Благодаря ви и успешен ден.

 

imageКристина Патрашкова: Лошите са много, но добрите ще победят

Аз имам някакъв телевизионен опит, но не съм водила сутрешен блок, така че адреналинът е малко  повишен.
Добро утро, дами и господа. Аз съм Кристина Патрашкова и на днешната дата, 25 август, точно 151  години след като телеграфът за първи път е бил използван за предаване на новини, ще бъда с вас в продължение на час в студиото на bTV.
Поканила съм изключително интересни гости, единият от които след 8:30, съм убедена, че ще разбуни  вашите духове. 
Лошите в държавата са много, но добрите ще победят.

 

imageПетър Блъсков: Какво е това животно министър на  българите в чужбина

♣  Добър ден, уважаеми зрители, аз съм Петьо Блъсков -  вестникар по професия, по убеждения и по  всичко останало.
♣  Бихте ли ми казали какво е това животно министър на българите зад граница?
♣  Може би това е най-голямата мъка на водещия - да успее да вкара разговора в едни енергични рамки.
♣  ММММинистър Димитров, за мен вие сте вторият премиер в България.
♣  Моля, във връзка с тежкото ми материално положение и финансово да бъда преместен от 4-то РПУ  в КАТ, пошегува се Божидар Димитров.

 

imageИвана: Я си идвай на стола, аз да си ходя на сцената

♣  То е като сценична треска, такава, дето я има и като излизам на голяма сцена.
♣  Аз съм на стола на Бареков, не се изненадвайте, не съм закъсняла този път, защото просто не съм  лягала.
♣  Сега се шашкам от камери.
♣  Неее, аз не съм чупила, моля ти се.

 

 

imageСпенс: Не искам пак да ставам рано

♣  Аз не съм Николай Бареков, аз съм рапърът Спенс, но тази сутрин виждате, че седя в неговия стол.
♣  Когото съм го напсувал на улицата, сега е моментът да си го върне, моля, видео.
♣  Аз ви благодаря, че ме изтърпяхте от осем до девет.
♣  Не искам да ставам рано пак.

-----------------------------------------
*Заглавието е променено.
Оригиналът: http://www.marica.bg/show.php?id=10821



Тагове:   новини,   МУ,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13042103
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930