Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
12.09.2009 20:39 -
Изваждането на "Илинден" ще струва 30 хиляди евро
Изваждането на туристическия корабб "Илинден" по неофициална информация ще струва 30 хиляди евро, които трябва да бъдат платени от македонското Министерство на транспорта и съобщенията, съобщава местното издание "Утрински весник", цитирано от БТА.
Според информацията операцията по изваждането на съда, който потъна в Охридското езеро и причини смъртта на 15 български граждани миналата събота, се очаква да бъде извършена в средата на следващата седмица.
Първият човек на Капитанията - самостоятелна структура в Министерството на транспорта, отговаряща за корабоплаването в Охридското езеро - Люпчо Настевски, не се чувства отговорен за трагедията, пише македонският "Дневник". В първото си изявление след нещастието той каза, че на 23 май експерт от "Лойд", опитен корабен инженер, прегледал и петте кораба на пристанището, сред които "Илинден", и не написал нито една забележка към него".
"Ако забележим, че корабът е претоварен, наказваме. Двата най-големи кораба могат да превозват по 150 пътници, но в нито един сезон няма толкова много заинтересувани пътници", казва Настевски и добавя, че за проверката на кораба отговаря капитанът.
Настевски признава, че Капитанията има само двама инспектори, както и че не контролира техническата изправност на корабите. Поради техническа неизправност корабът "Маркони" преди два месеца получи забрана за плаване, добавя той.
Според информацията операцията по изваждането на съда, който потъна в Охридското езеро и причини смъртта на 15 български граждани миналата събота, се очаква да бъде извършена в средата на следващата седмица.
Първият човек на Капитанията - самостоятелна структура в Министерството на транспорта, отговаряща за корабоплаването в Охридското езеро - Люпчо Настевски, не се чувства отговорен за трагедията, пише македонският "Дневник". В първото си изявление след нещастието той каза, че на 23 май експерт от "Лойд", опитен корабен инженер, прегледал и петте кораба на пристанището, сред които "Илинден", и не написал нито една забележка към него".
"Ако забележим, че корабът е претоварен, наказваме. Двата най-големи кораба могат да превозват по 150 пътници, но в нито един сезон няма толкова много заинтересувани пътници", казва Настевски и добавя, че за проверката на кораба отговаря капитанът.
Настевски признава, че Капитанията има само двама инспектори, както и че не контролира техническата изправност на корабите. Поради техническа неизправност корабът "Маркони" преди два месеца получи забрана за плаване, добавя той.
Няма коментари