Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2009 11:36 - Куйович от затвора: Искаха ми компромати срещу Илия Илиев и Ваньо Танов
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 482 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 01.10.2009 11:37


Осъденият на 16 години затвор международен наркотрафикант Будимир Куйович обяви публично две от лицата от висшите етажи на властта, за които са му искани компромати – бившият генерален секретар на МВР Илия Илиев и бившият директор на ГДБОП Ваньо Танов. Той се включи в ефира на телевизионното предаване “Тази сутрин” с директна телефонна връзка, въпреки че се намира зад решетките.

image
“Изведоха ме от старозагорския затвор, за да ме малтретират. Искаха да извадя компромати срещу Илия Илиев и Ваньо Танов. Това се е случвало и друг път. Лично Камен Петков, който по моя информация е зет на Иван Драшков, и прокурорът от пловдивската прокуратура Росен Димов дойдоха при мен заедно с Младен Младенов. Тогава отново ме изнудваха за компромати за Илиев и Танов. Не знам от коя партия са тези хора, но делото срещу мен е изцяло на политическа основа”, заяви Куйович в ефира на телевизионното предаване “Тази сутрин”. На въпрос дали е вярно, че е плащал на Румен Петков и на Валентин Петров, Куйович каза, че застава зад думите си. “Да се сезира прокуратурата и да разбере как е ставало”, добави той. Черногорецът не успя да продължи изказването си, тъй като телефонната връзка приключи внезапно.

Веднага след това в ефира се включи обвиненият от Куйович в изнудване и корупция генерал Валентин Петров. “Аз нямам политически опоненти. По случая се спестяват много истини, в понеделник ще оповестя публично интересна информация. Включването на Куйович директно в ефир от затвора обаче е скандално. Това показва, че той се ползва с преференции да разполага с телефон. Надявам се, че все пак някой прокурор наблюдава в момента и ще последва реакция”, каза генерал Петров.

Адвокатът на Куйович – Елеонора Долендарова, побърза да уточни, че клиентът й се е включил в ефир, използвайки законното си право на телефонно обаждане от затвора. Според предварителна уговорка между двамата той е позвънил на мобилния й телефон, оставен на екипа в телевизията. /БЛИЦ



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 12996876
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031