Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2010 17:59 - Съпруга, тровила мъжа си с татул, влиза в затвора
Автор: moniboneva Категория: Новини   
Прочетен: 1825 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.07.2010 18:13


Съпруга, тровила мъжа си с татул, влиза в затвора   15:48 / 06 юли 2010 / Престъпност
 

Бивша медицинска сестра, направила опит да отрови съпруга си с татулови семена, ще изтърпи наказание 5 години лишаване от свобода.

Присъдата срещу 40-годишната Румяна Маринова влиза в сила, след като Върховният касационен съд (ВКС) се произнесе окончателно, съобщиха от пресцентъра на Добричкия окръжен съд, предаде БТА.
Първоинстанционният съд наложи през 2009-а 8 години затвор на Маринова като я призна за виновна за това, че през декември 2001 година е направила предумишлен опит да отрови съпруга си Стамен Савов. Бизнесменът получил отравяне, но лекарите успели да го спасят.
ВКС намалява присъдата, съобразявайки се с практиката на Европейския съд по правата на човека, уточняват от Съдебната палата в Добрич. Върховните магистрати смятат, че по-леката присъда трябва да компенсира продължителността на наказателното производство и вземат предвид и смекчаващите отговорността на Маринова обстоятелства.

Самата тя твърдеше по време на процеса, че не искала да убива мъжа си, а само да го сплаши, тъй като се чувствала заплашена от него. Двамата имали скандали, след като фирмата им, която той управлявал с пълномощно, натрупала стотици хиляди лева данъци. 

Окръжният съд наложи и административно наказание на подсъдимата - глоба от 2000 лева, за подбудителство на други лица към убийство на съпруга й. Медицинската сестра е платила 13 952 лева на другите трима подсъдими по делото - Ивелина Иванова (37 г.), Георги Николов (32 г.) и Данаил Илчев (33 г.), за да убият мъжа й. Групата обаче инсценирала опит за покушение срещу Савов по пътя Добрич-Варна на 30 април 2002 година, той останал жив, а те не върнали парите.
Съдът призна и тримата за виновни, че са въвели в заблуждение Румяна Маринова и са й причинили имуществена вреда в големи размери. Иванова получи присъда 1 година условно, а Николов и Илчев - по 1 година лишаване от свобода при общ затворнически режим.
ВКС оставя в сила обжалваните от двамата подсъдими присъди.

Преди няколко години 33-годишната Даниела Рахнева-Златкова от Сливен беше осъдена на 12 години затвора за убийството на баща си, когото отровила с талий. Тя слагала в шишето му с вода и в буркана с мед от рядката отрова, докато той не починал. Никой не разбрал, че е отровен и той бил погребан. Престъплението беше разкрито, след като за малко 10-годишният син на жената също да почине от отравяне, след като пил от шишето. Трупът на жертвата беше ексхумиран и експертиза доказа, че е бил убит.                                                                                                                                                              Коментар: Казват, че брака по сметка бил изгоден, разумен ,премислен и т н. Да но ето как завършва! Всъщност повечето от тях предпочитат да водят свой живот по отделно, дори когато живеят заедно.                                                                                                                                                                  Сега си обяснявам, защо брат ми има навика да мирише, всяка купена храна или сготвена. Докато аз нямам такъв навик. Аз си готвя сама. И основно аз пазаря за себе си. Мъжете ги гони параноя, дали съпругата им ще ги отрови.Може да е вроден или придобит навик. Не се женете за гъркиня! Всякаква друга може. В миналото е било масово явление, гъркините да си тровят мъжете. За българките това не е характерно.Изобщо за славянските жени не е характерно да постъпват така с мъжете си. На изтривалката да спи мъжът може да се случи:) И полякини го правят това, явно е славянска черта.                                                                                                                                                                     В древният Рим и в католическа Европа е познато явление, жени да тровят съпрузите си.На брат ми първата приятелка беше гъркиня.И двамата бяха с еднакви имена. Джорджия се казваше тя/ или Георгия е по правилно да се произнася/.Семейството и е тук в България въпреки, че баба и беше в Солун.След войната  през 1948г са се преселили в България и все още са тук.От брат ми знам ,че гъркините са инат жени и опасни /не, че бившата му съпруга като е българка беше "ангел" но поне не го отрови/.  Аз не му повярвах!                                                                                                                                                                    В приятелски кръг се запознах с един грък от Солун. Следваше в Стара Загора медицина.По него време 1998г беше стажант по гинекология. Крещи ми по телефона, че бил най-добрият човек на земята:) Телефонната линията се тресе като при Ахелойската битка, огласяна от крясъците му, какъв човек бил той и колко е напредничав. Вероятно опит за демонстриране на превъзходство! Точно така си го представям най-добрият човек на земята:) Отвръщам му:  " спокойно Тасос пий една чаша вода, тревожа се за теб няма да ти издържи сърцето!" Може би аз не съм свикнала с толкова горещ темперамент. Но определено са инати.Бълнуваше за някакви борци... явно си мисли, че като съм адвокат, около мен е пълно с  яки пичове или що?  Аз съм учила гръцки език на частен курс.  Но той на разален български крещя.                                                                                                                                                   Аз го каних да дойде с мен но той все беше зает. Когато изляза без него с колегите ми се сърди.По него време следвах в Кеймбридж и колегите ми знаеха,че  имам  връзка с гръцки доктор. На събирането всички ме питат къде е доктора, защо не го доведе? Отвръщам им с английски хумор,че е получил инфаркт!То си беше истина донякъде:)                                                                                                                                                                    Какви борци  са те?! Повечето колеги от Кеймбридж бяха с очила. Само аз и един Петър бяхме без очила.Освен това, директорът на правото в Кеймбридж в следствие на диабет беше полу-сляп.Колегите мъже го подържаха от двете страни, когато върви да не се блъсне в нещо.Аз дори не си слагах захар в кафето да не потискам* човека, че той не може да консумира захар.Така изглеждат всички борци в интерес на  истината:)                                                                                                                                                           бележка:В Англия се възпитава към солидарност и екипност. Без екип е изключено да се постигнат ,добри резултати!Бях чула за един случай  при който момче вследствие на химиотерапия му окапала косата. Всичките му съученици  , /включително и момичетата/ бяха взели решение да си обръснат главите. Така той нямало да се чувства потиснат сред тях.В България не сме така възпитани!Затова каквито и изкуфели откачалки да са британците са по напред от нас- причините са екипност и състрадание.


Тагове:   мъжа,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 693313
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930