2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
43 часа във въздуха и 130 часа зубрене на теми са нужни на всеки, които иска да получи тапия за пилот любител. Обучението се извършва от Института по въздушен транспорт, който е вече част от Обединените авиационни власти. С други думи и тапиите, които се получават у нас, важат за всички авиокомпании.
Другата добра новина е, че в София ще могат да се обучават и кадри от цяла Югоизточна Европа, похвалиха се от института. Той се намира на аерогара София. И в него освен пилоти любители има обучение за професионални летци, стюардеси, механици и авиотехници. Образованието, което се дава, е начално и базово, обясни Валентина Улева от институцията. Първото е за хора, които за първи път се докосват до избраната от тях специалност, а второто - за онези, които вече имат някакво ниво.
Всички преди това трябва задължително да имат завършено средно образование.
Най-важното при обучението на пилотите е да не са осъждани и да владеят английски език на добро ниво. Курсът за любителите важи само за тези, които са навършили 17 години, уточниха организаторите на обучението. С дипломата от института онези, които са изкарали над 5-годишното обучение за професионални пилоти, могат да си потърсят работа в която и да е авиокомпания. Те трябва да имат повече от 170 летателни часа, и то на един вид самолет.
В официалните изисквания за стюардесите няма точка да са красиви. Обучението е около два месеца. За механиците е 6 месеца плюс още два - за практично обучение. В института има цялата необходима база от тренажори по най-съвременните системи.
Новото в обучението е и специалността авиационна сигурност. В нея обаче могат да се запишат не само мераклии, които да се грижат за безопасността на полетите, а и хора, които ще работят в банки и хотели. Те ще усвояват правилата за работа с рентгеновата апаратура, през която се проверяват хора и багажи.
За Министерство на отбраната - ТУК
ТРУД
03.12.2009 Обучение за 80 служители от Д...
Стълбицата на успеха (Част 1 - Целта)