2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Поредицата от филми за града под тепетата бяха заснети по проекта “Провеждане на целогодишна рекламна кампания на дестинация България по водещи паневропейски телевизионни канали”, чийто бенефициент е Министерство на икономиката, енергетиката и туризма.
Снимачният екип на телевизионния канал засне продукцията “Metropolitans”.
Формата на предаването цели представяне на начина на живот в големия град като очарователен микс от античното културно наследство и модерното настояще.
Акцентът е върху културно-историческите паметници в Пловдив, с цел популяризиране и утвърждаване на България като атрактивна туристическа дестинация с уникално културно и историческо наследство.
Екипът снима предаването “Metropolitans” в Регионалния археологически музей (РАМ-Пловдив), Регионалния етнографски музей, Античния театър, Римския стадион и Древния форум – “Одеон”.
Проектът “Провеждане на целогодишна рекламна кампания на дестинация България по водещи паневропейски телевизионни канали” включва провеждане на телевизионна кампания на няколко вълни по паневропейски тв канали с излъчвания на рекламни клипове, както и заснемане на репортажи и тематични предавания.
Излъчването на репортажи от водещи телевизионни канали е ефективно средство, което ще допринесе за създаване и утвърждаване на позитивен имидж за страната, увериха от National Geographic.