Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
08.02.2011 12:42 -
19 кандидати искат да ремонтират жп-линията Пловдив - Септември
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 1196 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 08.02.2011 12:42
Прочетен: 1196 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 08.02.2011 12:42
Рекорден брой участници - 19 (виж таблицата), са подали оферти за рехабилитация на железопътната линия Септември - Пловдив. Това стана ясно от съобщение на Националната компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) във вторник. Първоначално интерес към процедурата са проявили 96 участници, които са закупили документация от дружеството.
Поръчката се финансира по оперативна програма "Транспорт" и е на обща стойност 359 млн. лева. Конкурсът е разделен на три лота - модернизация на участъците Септември - Пазарджик, включително гарите Септември и Пазарджик, Пазарджик - Стамболийски, включително гарите Огняново и Стамболийски, и Стамболийски – Пловдив, включително гара Тодор Каблешков.
Кандидатите могат да участват както за цялата поръчка, така и за всяка от обособените позиции, но само в пълния им обем. Целта на модернизацията е превръщането на линията във високоскоростна, така че по нея да могат да се движат влакове с над 160 км/ч до 2013 г.
Поръчката се финансира по оперативна програма "Транспорт" и е на обща стойност 359 млн. лева. Конкурсът е разделен на три лота - модернизация на участъците Септември - Пазарджик, включително гарите Септември и Пазарджик, Пазарджик - Стамболийски, включително гарите Огняново и Стамболийски, и Стамболийски – Пловдив, включително гара Тодор Каблешков.
Кандидатите могат да участват както за цялата поръчка, така и за всяка от обособените позиции, но само в пълния им обем. Целта на модернизацията е превръщането на линията във високоскоростна, така че по нея да могат да се движат влакове с над 160 км/ч до 2013 г.
Вълнообразно
Стачка в БДЖ
Заменят стачкуващите железничари, което ...
Стачка в БДЖ: Към протестиращите се прис...
Заменят стачкуващите железничари, което ...
Стачка в БДЖ: Към протестиращите се прис...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари