Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
20.06.2011 21:25 -
Хеликоптери като самолети и технически проблеми на "Бурже"
Скоростен хеликоптер и лек инцидент с най-големия пътнически самолет в света белязаха откриването на авиоизложението на парижкото летище "Бурже". Най-голямото авиационно събитие тази година ще продължи до 26 юни.
Производителите на хеликоптери се опитват да преодолеят скоростните ограничения на техните машини, като се опитват да разчупят сегашния дизайн на традиционните хеликоптери. Европейската "Юрокоптър", американската "Сикорски" и други производители тестват различни прототипи, които да придадат нови качества на хеликоптерите освен високата им маневреност и способността да зависват във въздуха.
На авиоизложението в "Бурже" беше представен за първи път пред широка публика експерименталният модел X3 на "Юрокоптър". През последните години разработчиците се опитват да пречупят границата от 400 км/ч, сложена от традиционните хеликоптери през 1986 г. от британския боен хеликоптер "Уестланд" Lynx.
Eurocopter, звеното за хеликоптери на EADS, използва елементи от сега съществуващи модели, за да намали разходите по разработката на своя автожир X3. За да увеличат скоростта на хеликоптера, те добавят две малки крила с насочени напред перки подобно на витлов самолет. Прототипът успя да достигне 427 км/ч при тестов полет на 12 май.
Автожирът разполага с носещ винт подобно на хеликоптер, но разполага с една или две перки допълнително разположени като на обикновен витлов самолет на крилата или отзад като на подводница. На 15 септември миналата година автожирът на "Сикорски" X2 подобри рекорда за този тип летателни апарати с постижение от 481 км/ч.
В първия ден от изложението "Еърбъс" понесе тежък маркетингов удар, след като два от нейните основни самолети бяха оставени на земята, съобщи "Ройтерс". Европейският производител очаква ръст на поръчките по време на шоуто, но не успя да демонстрира през първия ден във въздуха най-големия пътнически самолет – своя A380.
Причината е след пристигането на самолета при рулирането по пистата той закачи с края на дясното си крило сграда на летището. Той беше изтеглен от въздушната презентация, която е традиционна за първия ден на шоуто. Веднага след инцидента той беше изведен по встрани от експозицията, а техниците започнаха да обсъждат как да поправят крилото, за да може самолетът да се завърне в базата си в Тулуза.
Дълго разработваният военнотранспортен самолет на компанията A400M също пропусна демонстрационния полет, след като беше открит проблем с трансмисията. В крайна сметка повредата беше отстранена и той беше показан в действие пред френския президент Никола Саркози.
Инцидентът с А380 предизвика смут в "Еърбъс", като само часове преди това пристигна обновеният вариант на "Боинг" 747-8i. Новият 747, известен като джъмбо джет, се очаква да бъде звездата на шоуто. Прогнозите са двата самолета да спечелят известно количество поръчки, но основният апетит на индустрията ще бъде насочен към по-малките 150-местни самолети.
Airbus очаква да сключи няколко големи сделки по време на изложението, като купувачите са привлечени от модернизирания A320neo. Самолетът на европейската компания е оборудван с по-икономични двигатели, които пестят до 15% от разходите за гориво. Едната сделка може да се окаже рекордна, ако се потвърдят слуховете, че малайзийската авиокомпания AirAsia ще поръча 200 A320neo.
Докато "Еърбъс" точат зъби за рекордни сделки, катарските авиолинии Qatar Airways откриха надпреварата между двата авиационни гиганта. Близкоизточната компания поръча шест самолета 777-300ER на конкурента "Боинг" на стойност 1.7 млрд. долара по каталожни цени, съобщи "Ройтерс".
Производителите на хеликоптери се опитват да преодолеят скоростните ограничения на техните машини, като се опитват да разчупят сегашния дизайн на традиционните хеликоптери. Европейската "Юрокоптър", американската "Сикорски" и други производители тестват различни прототипи, които да придадат нови качества на хеликоптерите освен високата им маневреност и способността да зависват във въздуха.
На авиоизложението в "Бурже" беше представен за първи път пред широка публика експерименталният модел X3 на "Юрокоптър". През последните години разработчиците се опитват да пречупят границата от 400 км/ч, сложена от традиционните хеликоптери през 1986 г. от британския боен хеликоптер "Уестланд" Lynx.
Eurocopter, звеното за хеликоптери на EADS, използва елементи от сега съществуващи модели, за да намали разходите по разработката на своя автожир X3. За да увеличат скоростта на хеликоптера, те добавят две малки крила с насочени напред перки подобно на витлов самолет. Прототипът успя да достигне 427 км/ч при тестов полет на 12 май.
Автожирът разполага с носещ винт подобно на хеликоптер, но разполага с една или две перки допълнително разположени като на обикновен витлов самолет на крилата или отзад като на подводница. На 15 септември миналата година автожирът на "Сикорски" X2 подобри рекорда за този тип летателни апарати с постижение от 481 км/ч.
В първия ден от изложението "Еърбъс" понесе тежък маркетингов удар, след като два от нейните основни самолети бяха оставени на земята, съобщи "Ройтерс". Европейският производител очаква ръст на поръчките по време на шоуто, но не успя да демонстрира през първия ден във въздуха най-големия пътнически самолет – своя A380.
Причината е след пристигането на самолета при рулирането по пистата той закачи с края на дясното си крило сграда на летището. Той беше изтеглен от въздушната презентация, която е традиционна за първия ден на шоуто. Веднага след инцидента той беше изведен по встрани от експозицията, а техниците започнаха да обсъждат как да поправят крилото, за да може самолетът да се завърне в базата си в Тулуза.
Дълго разработваният военнотранспортен самолет на компанията A400M също пропусна демонстрационния полет, след като беше открит проблем с трансмисията. В крайна сметка повредата беше отстранена и той беше показан в действие пред френския президент Никола Саркози.
Инцидентът с А380 предизвика смут в "Еърбъс", като само часове преди това пристигна обновеният вариант на "Боинг" 747-8i. Новият 747, известен като джъмбо джет, се очаква да бъде звездата на шоуто. Прогнозите са двата самолета да спечелят известно количество поръчки, но основният апетит на индустрията ще бъде насочен към по-малките 150-местни самолети.
Airbus очаква да сключи няколко големи сделки по време на изложението, като купувачите са привлечени от модернизирания A320neo. Самолетът на европейската компания е оборудван с по-икономични двигатели, които пестят до 15% от разходите за гориво. Едната сделка може да се окаже рекордна, ако се потвърдят слуховете, че малайзийската авиокомпания AirAsia ще поръча 200 A320neo.
Докато "Еърбъс" точат зъби за рекордни сделки, катарските авиолинии Qatar Airways откриха надпреварата между двата авиационни гиганта. Близкоизточната компания поръча шест самолета 777-300ER на конкурента "Боинг" на стойност 1.7 млрд. долара по каталожни цени, съобщи "Ройтерс".
Вълнообразно
Частни организации поемат техническия ко...
За рубриката "Първият полет на...&q...
Юрий Фелштинский за войните в Украйна и ...
За рубриката "Първият полет на...&q...
Юрий Фелштинский за войните в Украйна и ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари