Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2011 18:54 - Радинела Бусерска отива в Bulgaria On-Air
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 1506 Коментари: 0 Гласове:
3



Едно от лицата на БНТ - червенокосата новинарка Радинела Бусерска, напуска „Сан Стефано” 29 и отива на работа в друга медия.

На новото място печената водеща щяла да взема 3000 лв. вместо досегашните 900. Раздялата с една от ключовите фигури в БНТ бе потвърдена официално и от отдела за „Връзки с обществеността”.

Радинела ще започне работа в телевизията, наречена Bulgaria On-Air. Програмен директор на новия канал е също някогашен кадър на „Сан Стефано” - Николина Димитрова. Лично легендарната Нери Терзиева ще обучава водещите, съобщава "Монитор".

„Да, така е, напускам БНТ. Не взех лесно това решение, но мисля, че си струва. Приемам отиването ми в новата телевизия като предизвикателство. Там ще правя това, което и в БНТ - ще водя централните новини. На новото място ме спечели това, че ме посрещнаха изключително топло. Аз им казах, че искам да съм част от техния колектив, а те ме посрещнаха като звезда. С което не съм съгласна”, заяви пред „Монитор” Радинела Бусерска.

„Аз съм работила 20 години с едни прекрасни професионалисти. Ако продължат както досега, смятам, че нищо не ги заплашва. Винаги ще ми е мило за тези хора и ще ги обичам”, допълни новинарката.

Из коридорите на БНТ напускането на червенокосата дама се коментира като знак за лошото финансово състояние на телевизията майка.

Мощностите на новата телевизия Bulgaria On-Air вече са изградени в административната сграда на авиокомпания Bulgaria Air на летище София, твърдят запознати. Техниката е най-модерната в момента в българските електронни медии. Новият телевизионен канал ще има изцяло икономическа насоченост, ще пуска бизнес новини на всеки кръгъл час. Очаква се новият канал да започне да излъчва през есента.



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13035189
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930