Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
25.11.2011 13:07 -
Владимиров: БДЖ може да издържи 10 дни стачка, после - фалит
"БДЖ може издържи на стачка само 10 дни", съобщи пред БНТ председателят на съвета на директорите на "Холдинг БДЖ" Владимир Владимиров.
Ако протестите продължат по-дълго, компанията ще изгуби трайно своите пътници и може да фалира, прогнозира шефът на компанията.
Владимиров съобщи, че натискът на кредиторите към ръководството на компанията се е засилил заради стачката. Министърът на транспорта Ивайло Московски е извикан в Германия заради нея, тъй като част от риска по кредита за покупката на мотрисите "Сименс" е поета от Берлин. "Може да му връчат документи и да му кажат: "БДЖ Вървите към фалит, искаме си мотрисите," прогнозира Владимиров.
Освен това преди два дни е получено писмо и от облигационерите, които искат списък на всички заложени активи с документи за актуално състояние. "Знаете какво означава това, вървим с уверени крачки към фалита и стачката ни тласка в тази посока", коментира шефът на борда.
Електрическите влакове "Сименс Дезиро" бяха купени през 2005 г. със заем за 156.5 млн. евро от германската банка KfW и са залог по него заедно с хале във Варна и четири почивни бази. Още през октомври банката уведоми БДЖ, че ще търси купувач за мотрисите и активите, с които е обезпечен кредитът.
Ако протестите продължат по-дълго, компанията ще изгуби трайно своите пътници и може да фалира, прогнозира шефът на компанията.
Владимиров съобщи, че натискът на кредиторите към ръководството на компанията се е засилил заради стачката. Министърът на транспорта Ивайло Московски е извикан в Германия заради нея, тъй като част от риска по кредита за покупката на мотрисите "Сименс" е поета от Берлин. "Може да му връчат документи и да му кажат: "БДЖ Вървите към фалит, искаме си мотрисите," прогнозира Владимиров.
Освен това преди два дни е получено писмо и от облигационерите, които искат списък на всички заложени активи с документи за актуално състояние. "Знаете какво означава това, вървим с уверени крачки към фалита и стачката ни тласка в тази посока", коментира шефът на борда.
Електрическите влакове "Сименс Дезиро" бяха купени през 2005 г. със заем за 156.5 млн. евро от германската банка KfW и са залог по него заедно с хале във Варна и четири почивни бази. Още през октомври банката уведоми БДЖ, че ще търси купувач за мотрисите и активите, с които е обезпечен кредитът.
Вълнообразно
Железничарите започват ефективна стачка ...
Синдикатите и ръководството на БДЖ - на ...
Транспортният министър Московски: Няма д...
Синдикатите и ръководството на БДЖ - на ...
Транспортният министър Московски: Няма д...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари