Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2012 11:09 - Трайков пред bTV: Николай Младенов си изми ръцете с мен
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 1083 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.03.2012 11:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Министърът в оставка Трайчо Трайков не скри огромното си разочарование от начина, по който някой е пресъздал пред премиера и пред цялото общество неговата роля за провала на бизнес форума в Катар. “В Катар нямаше много смисъл да се съберат български и катарски фирми, за да уреждат сделки. Катар е малка страна като население и територия и не се разчита на такива форуми. Това беше идея изцяло на Външно министерство. Изразих моя скептицизъм, но министър Младенов държеше на това и той пое изцяло организацията. Неговите хора дори отказаха нашата помощ”, обясни в интервю за “Тази събота ” Трайков. 

Когато се оказал сам, заедно с представителите на българския бизнес, а от катарска страна не дошъл никой, Трайков веднага писал на Младенов. 

“Не знам дали е знаел премиерът това. Аз веднага писах на Младенов, когато видях какво стана на бизнес форума. Не ми е минало на ум да се оплача на премиера. Но сега вече разбирам, че не съм го направил аз, но го е направил той”, разказа министърът в оставка. 

Трайков не скри огромното си разочарование от Младенов, когото смятал за приятел и с когото твърди, че били съмишленици. “Смятал съм го за приятел и съмишленик. Бях шокиран, когато видях да казва, че моето министерство не си е свършило работата”. 

На въпроса вярно ли е, че е ходил на плаж, както го обвини премиерът Борисов, вместо да се занимава с бизнес форума, Трайков заяви:

“Имам 120 свидетели, че бях на форума, бях там първи. На плаж в паузата ходиха всички, без изключение. Не виждам нищо лошо в това. Аз имах най-натоварената програма”, обясни топй и допълни, че визтата в Катар не е  провал и дори е била навременна и с много съдържание. 

На въпроса на водещата какъв е интересът на външния министър да го натопи пред премиера, Трайков заяви: “Има моменти, когато изкушението да оправдаеш своя грешка с друг, е много голямо”. 

За своя заместник – Делян Добрев, който е бил готов да напусне министерството заедно с него, Трайков не каза, че го е разочаровал и предал. 

“Вярно е, че разбрах от медиите за избора му, но Делян не ме разочарова, аз го окуражих да поеме поста. Той ще бъде добър министър. Беше при президента и ми се обади след това”.   


„Подадох оставката си в петък по обед. Не посочих мотиви, защото тя ми беше поискана. Когато министър - председателят ми я поиска, няма смисъл да давам мотиви. Би трябвало премиерът да изясни неговите."

Това каза в интервю за „Тази събота" по бТВ министърът в оставка Трайчо Трайков.

„На прибиране от Катар към София в самолета не стана дума по никакъв начин за бизнесфорума. Нищо не съм усетил. Когато кацнахме, министър Цветан Цветанов ме извика и ми каза, че има политическо решение да ми бъде поискана оставката и аз казах, че ще я подам, щом Борисов я иска. С премиера не говорихме тогава, може да е бързал или да е бил притеснен. С него говорих по - късно и той ми поясни, че на него са пресъздадени така нещата с бизнесфорума все едно всичко е било провал", разказа Трайчо Трайков. Той бе категоричен, че форумът не е бил провал и смята че в Катар са се случили много положителни неща.

Трайков разказа за бизнесфорума с подробности. По думите му, всичко около него е организирано от МВнР и по - точно от Николай Младенов. Според разказа, Трайков многократно е настоявал да не се провежда този бизнесфорум по това време на деня, но Младенов го е уверил, че няма да има никакви проблеми и лично му е заявил, че ще поеме отговорност, ако има евентуален провал.
 Трайчо Трайков бе категоричен, че не е бил на плаж по време на форума и има 130 свидетели за това. На въпрос дали е ходил на плаж, Трайков каза, че това са правили всички без изключение.

След провала обаче, министърът в оставка заяви, че никога не е имал намерение да се оплаква на Борисов от Николай Младенов и добави, че е изключително изненадан от факта, че външният министър го е направил и си е измил ръцете. Трайков е категоричен, че винаги е работил много добре с Младенов и каза, че е абсолютно шокиран от думите, че МИЕТ не си е свършило работата по отношение на бизнесфорума.

Трайков каза, че има при всеки един министър, включително и при него е имало, случки, при които е гонен обществения интерес, отколкото нещо друго. 




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 12996404
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031