Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2013 13:28 - Бойко Борисов отрече да е бил агент "Буда"
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 574 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Премиерът Бойко Борисов отрече да е бил информатор на ЦСБОП под кодовото название “Буда”, но в същото време обясни, че "многократно съм сътрудничил на службите и винаги ще им сътруднича".


"Не, не съм. Нито съм агент "Буда", нито съм подписвал някакъв документ. Не знам за такова предложение, отнасящо се до моя вербовка. Това е пълна глупост! Вероятно те са правили опити да се свържат с мен, писали са си предложение, за което аз не знам, но веднага са разбрали, че съм отказал, и са ме свалили от отчет. С мен никой не е говорил. Единствените ми контакти с тях по това време са били около взрива на колата на Цветелина Бориславова. Тогава, ако са си писали нещо по тази линия, то да е останало", заяви Борисов пред в. "Преса".

 

Борисов коментира още, че както е публикуван единият документ, би трябвало да бъде публикуван и другият, в който той отказва сътрудничество.

 

Сайтът "Balkanleaks“, който е свързан с “Wikileaks”, разпространяващ секретните грами на американската дипломация, публикува документ и досието за вербуване на Бойко Борисов. Факсимилета бяха оповестени в неделя на сайта "Биволъ“. От тях става ясно, че на 9 декември 1996 г. настоящият министър-председател Бойко Борисов е регистриран в оперативния отчет на Централна служба за борба с организираната престъпност (ЦСБОП), като информатор под кодовото название “Буда”.

 

Премиерът каза още, че е накарал вътрешния министър Цветан Цветанов да провери всичко още преди две седмици, когато от "Биволъ“ са отправили официално запитване по въпроса.



Тагове:   Буда,   борисов,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13048621
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930