Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2013 13:47 - Доган поръчал атентат срещу Борисов
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 784 Коментари: 0 Гласове:
0



Госпожо Цачева, благодаря, че приехте нашата оставка, която вчера депозирахме, с което се надявам всякакви спекулации да приключат.

С тези встъпителни думи започна краткото си слово премиерът Бойко Борисов след края на дебатите по оставката на правителството.
Ние сме били винаги хората на реда и всеки, който оттук насетне прави нещо, което е свързано с нарушение на обществения ред, ще го считаме за провокатор. Всякакви приказки да се ходи на “Позитано”, са долни провокации. Сега ще говоря с хората и ще ги помоля да се разотидат.

Искам да се обърна към господин Бисеров. Досега съм си мълчал, но моля в дните, които остават на парламента, да направите една комисия и да видите какъв материал е постъпил на официално ниво, от партньорска разузнавателна централа, в която те уведомяват, че се подготвя атентат в момента. Официален документ! Но понеже вие минахте границите, искам да знаят хората. И там в този документ се казва – заради това, че накърни много интереси на международната организирана престъпност, се подготвя атентат и поръчител е Ахмед Доган. В официалния документ!

Моля ви, излъчете вие комисия, отидете, проверете автентичността на този документ в нашата разузнавателна служба. Това е по време на вашето управление, точно по време на изборите. Досега си мълчах. Но след като Бисеров говори такива клевети по мой адрес, аз съм си заложил живота и здравето, нямам жал! Затова вие излъчете депутати и отидете и проверете!

Аз не съм страшен. Страшни са тези, на които ме поръчвате. Затова никой не смееше да ги екстрадира. И за мен действително е заплаха това! Господин Местан, моля ви лично вие определете 1 комисия и проучете документа.

Благодаря на всички, които ни подкрепяха и които не ни подкрепят, заяви Бойко Борисов.


Тагове:   Доган,   борисов,   атентат,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 12996759
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031