Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2014 12:07 - Цар Киро: Атакуват ме, защото подкрепям БСП
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 1979 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.01.2014 19:25


Изкараха ме най-лошия човек в България. Атакуват ме сигурно, защото имам симпатии към БСП, не към ГЕРБ. Това заяви във включване по телефона в сутрешния блок на БНТ циганският бос Кирил Рашков-Цар Киро.

image

Рашков отрече тефтерчето, което изтече вчера в медиите - с имена на партии, политици и парични суми, да е негово.

"Сега към никой нямам симпатии, но симпатиите на ромите ще бъдат към БСП. Това е защото имат правилно виждане за политиката. Никой не ме търси за избори. Аз съм бита карта. Все още съм полуболен, полужив, едва се съвземам", ожали се Рашков.

"Истината за Катуница ще се докаже рано или късно. На Бойко Борисов ли беше работа да посещава Катуница към 2011 г.? Много се е загрижил ли за Катуница? Питайте го за този случай. Държавата е длъжна да докаже истината - защо хората, които ме нападнаха, не са задържани, и кой ми подпали къщата", призова от ефира на националната телевизия Цар Киро.

Междувременно бившият директор на Агенция Митници Ваньо Танов в ефира на бТВ заяви, че в прокуратурата има и друго тефтерче на Цар Киро.

То е било намерено от митничари и полицаи и е предадено на прокуратурата през 2009 година. В него били отразени количествата алкохол, които произвеждал ромският алкохолен бос, каза бившият шеф на митниците Ваньо Танов. Той изтъкна, че данните от изникналия вчера тефтер касаят времето до 2009 година и той е открит при събитията в Катуница през 2011 година.

Още като постъпих на поста в митниците през 2009 година разпоредих проверка на Цар Киро. Установихме, че притежава алкохолна колона за производство на спиртни напитки. Тя била конфискувана, оставена на пазене, след което изчезнала.

Първото тефтерче, където било отразено производство на алкохол пък не било прието в прокуратурата като веществено доказателство. Въпросът и с второто не е изчистен. То се намира в службите от 2011 година, смята Танов.

На въпрос известни ли са му имената на митничари, написани в тефтера на Цар Киро, бившият митничар № 1 посочи, че в митниците работят над 3300 митничари и той не познавал всички.

Самият Цар Киро коментира тази сутрин, че го атакуват, защото имал симпатии към БСП, не към ГЕРБ. Той отрече тефтерчето, което изтече вчера в медиите - с имена на партии, политици и парични суми, да е негово.
 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13044636
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930