Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2017 12:22 - Веселин Марешки – новият „месия“
Автор: davarna Категория: Новини   
Прочетен: 1054 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.03.2017 12:29


Заслепени от евтини илачи и дизел, българите са на път да прегърнат поредния лъжлив месия – Веселин Марешки. За опасността, макар и с по-изтънчен език, алармираха европейски медии, наблюдаващи предизборната кампания в България.

Лъжите на аптекаря от Варна са толкова много и така убедително повтаряни в скъпоплатени участия в национални телевизии, че всяко изнасяне на обективната истина, за която има не едно и две доказателства, потъва в порой от празни хвалби и обещания. 

image

Въпреки това:

Кои са лъжите на Веселин Марешки?

  1. Аз не съм бил във властта и идвам, за да се боря срещу статуквото

  2. Аз продавам качествен и евтин бензин, защото искам да помогна на хората

  3. Аз осигурявам евтини лекарства на хората

  4. Аз живея скромно, карам на 2 ябълки на ден

  5. Аз имам екип, който ще промени радикално случващото се в България

  6. Аз съм честен бизнесмен, изградил целия си бизнес от нулата.

Освен че иска да остане в историята като българския Робин Худ и/или Ивайло, който от свинар е станал цар на българите, Веселин Марешки май няма други народополезни идеи за влизането си в сериозната политика. Показателни в тази посока са някои изказвания на новия български месия, че „ако го поканят да влиза в коалиция с някого, няма да подхожда като всички останали партии и да се "разправя" за отделни постове тук или там, а ще иска да получи “цял ресор”, тоест - цяло министерство, в което да може да извърши “революционни промени”. Предпочитал на този етап икономиката пред здравеопазването, защото там революцията щяла да бъде по-видима. Каква ще е тя обаче не става ясно.

Иначе новият месия на българите раздава обещания на килограм. Без да се щади. И без да се свени от откровените лъжи, които изрича.

Цялото поведение на българския Доналд Тръмп, както най-обича да се нарича аптекаро-петролният бос Веселин Марешки, показва, че мечтата му е да стане премиер. Който познава Марешки, извън медийните му изяви, обаче знае: Ако бизнесменът-политик се добере до позицията на „златния пръст“ в парламента, ако е новият Доган или Волен Сидеров, то апетитът му рязко ще се изостри за премиерското кресло. Или поне до стола на кмета на морската столица Варна, където ще има на разположение над 300 милиона годишно.

Добре е обаче хората да запомнят едно: Каквото и да иска да постигне Марешки в политиката, то не е свързано с благоденствието на хората, а с личния му интерес и колосално его. Същото, което от 6 години виси върху цялата фасада на офиса му на бул. „Владислав Варненчик“ във Варна.  




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: davarna
Категория: Новини
Прочетен: 22584
Постинги: 14
Коментари: 1
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930