Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2018 22:04 - Историята на едни пантички...
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 1781 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Лятото още не е дошло, но комарите, кажи речи като врабчета, само да видят някоя пролука, шмугват се в къщата ти и после цяла нощ не ти дават мира със серенадите си.

Естествено, най-доброто средство срещу комари, са мрежите на прозорците и вратите. Да, ама се оказа, че пантичките на единия комарник леко се пукнали, рамката с мрежата не може да се затваря плътно и през процепа влизат цели пълчища нагли нощни кръвопийци. Спешно започвам да ровя в паметта си в коя фирма съм поръчала комарниците и след двудневна мозъчна атака се сещам името.

Ден събота. Вместо да почивам сред природата, ровя в интернет с тайната надежда фирмата да не е фалирала. Ура! Откривам сайта и започвам да проучвам с днешна дата какво предлагат. Не мога да се ориентирам, обаче с радост установявам, че имат форма за бърз контакт. Описвам проблема си и като прикачен файл прилагам сниманите счупени пантички. Знам, че е почивен ден и трябва да чакам до понеделник. Въоръжавам се с търпение.

Междувременно, пъхам пантичките в дамската си чанта, да са ми под ръка, ако случайно видя отворен магазин. Не видях такъв, само ги разнасях напред-назад.

В понеделник през 10 минути си проверявах електронната поща за отговор от "бързия контакт". До обяд нямаше нито дума. Реших да проявя инициатива и звъннах по телефона в пловдивския офис на производителя. Търпеливо обяснявам проблема си и казвам, че съм им пратила запитване по интернет през формата за бърз контакт. Момичето ме помоли да пратя снимките по вайбър - направих го. После ме попита:
"Пантичките напрегнати ли са?" и ме хвърля в оркестъра с определението "напрегнати".

Използвам жокер "обади се на най-близкостоящия" и колегата авторитетно ми връща отговор: "Бе тия пантички да не би да имат някакъв психологически проблем, че са напрегнати? Да нямат нужда от санаториум?"

Похилихме се малко, докато оглеждахме за n-ти път пантичките. Оказа се, че заради пружинките в тях им казвали "напрегнати". Е, точно пружинките не се виждат на снимките, но уточнението определено е важно.

image

Уговаряме се с момичето на следващия ден аз или съпруга ми да вземем пантичките.

По-късно проверих електронната си поща и видях, че най-после имам отговор чрез формата за "бърз контакт". Любезно ме осведомяваха, че имат такъв артикул, цената е 10 лева за един брой и клиентите извън София ги получават по куриер при тяхно желание. Същите пантички в Пловдив ми ги предложиха за 5 лв. комплекта (2 броя).

Е, познайте откъде ги купих? Хем спестих няколко левчета, хем не дадох възможност на комарите още една нощ да ме тормозят.


Тагове:   пружина,   комарник,   комари,   панти,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13040371
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930