Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2014 19:08 - Електронният вариант на брой 5 на "Свободни поети"
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 3766 Коментари: 12 Гласове:
33

Последна промяна: 22.11.2014 19:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Сега вече всеки може да го разгледа и непременно да си го потърси от регионалните разпространители (блогъри тук). За мен е много радостно преживяване, защото още не съм го получила, но ще. Сега виждам един достоен резултат от общите ни усилия. Естествено, че исках още добри неща да намерят място тук, защото е пълно с добряци в Блог.бг, но хайде дано в другия брой.
 Прекрасно начинание на Владимир Качаклиев, до което се докоснах и съм благодарна. И удовлетворена.  Редактирането се оказа една от моите страсти и дано ви хареса общият ни труд.

 http://issuu.com/aramagopyan/docs/pravo_na_svoboden_izbor_broi5


Тагове:   списание,   блогбг,


Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Да, вече го видях!
22.11.2014 19:14
Аз имам хартиения вариант, но понякога от компютъра е по-удобно. Много е хубава книжката, подборът е много добър и оформлението на корицата много идейно и невероятно жизнен,о с тези топли цветове. Усмивки и хубава съботна вечер!
цитирай
2. sestra - Благодаря, Мая,
22.11.2014 19:23
makont написа:
Аз имам хартиения вариант, но понякога от компютъра е по-удобно. Много е хубава книжката, подборът е много добър и оформлението на корицата много идейно и невероятно жизнен,о с тези топли цветове. Усмивки и хубава съботна вечер!


Приемам добрите ти думи като добра оценка за моя труд като една от редакторите.
цитирай
3. sherif - ...
23.11.2014 01:44

Благодаря, че сподели! ;)

цитирай
4. sestra - Благодаря, че
23.11.2014 11:33
sherif написа:

Благодаря, че сподели! ;)



прочете.
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Прочетох цялото списание и мисля, ...
23.11.2014 16:49
Прочетох цялото списание и мисля, че е направена добра подборка на постингите, оформлението е отлично. Беше голямо удоволствие и утеха за мен да го имам до себе си в един труден момент от моя живот.
цитирай
6. deathmetalverses - На КАЧАКА
23.11.2014 16:52
май му писна от това "благородно" начинание, щом две години не е стъпвал в Пловдив, въпреки че го канехме, а? В юбилейния брой сте се включили само СВОИ си люде, разгледах го днес - 70 % от имената изобщо не съм ги чувал и виждал, нали беше за най-четените блогери? Е, да сте живи и здрави! Четете си се! Както е рекъл народът, всяко зло за добро! НЕ ИСКАМ НОВИ ФАЛШИВИ ПРИЯТЕЛИ, едвам разкарах старите преди две години............
цитирай
7. troia - Защо е така? Защо
23.11.2014 19:44
в списанието има блогъри, които официално са напуснали блога като sparotok или неофициално като barona40 с последна публикация тук на 11.02.2013 г.
Защо?
Защо има хора с изключително ниска активност, като magikaa с 11бр постинги, последна публикация 12.10.2012г.
от 2 год я няма!!! а е регистрирана 2009 г.
или
cudo - последна публикация на 08.03.2014 г. т.е преди 8 месеца!!!
регистриран 2009г. и до сега е със 77!!! постинги т.е ниска активност
или
strega - също я няма с месеци тук...за 2014 год само с 2 публикации една през м.януари и една през ноември...това за мен е ниска активност
да продължавам ли?
на мен ми е неудобно...НЕ СЕ ЗАЯЖДАМ, но не мога да разбера какви са ви критериите ....
чувствам че мамите...на мен щеше да ми е неудобно да го рекламирам
имам още примери, но вие си ги знаете по-добре
Списанието като цяло е издържано, има интересни неща, но НЯМА НИЩО ОБЩО С НАС, КОИТО РЕДОВНО ПИШЕМ ТУК!
цитирай
8. sestra - Здравей, Троя,
23.11.2014 20:30
troia написа:
в списанието има блогъри, които официално са напуснали блога като sparotok или неофициално като barona40 с последна публикация тук на 11.02.2013 г.
Защо?
Защо има хора с изключително ниска активност, като magikaa с 11бр постинги, последна публикация 12.10.2012г.
от 2 год я няма!!! а е регистрирана 2009 г.
или
cudo - последна публикация на 08.03.2014 г. т.е преди 8 месеца!!!
регистриран 2009г. и до сега е със 77!!! постинги т.е ниска активност
или
strega - също я няма с месеци тук...за 2014 год само с 2 публикации една през м.януари и една през ноември...това за мен е ниска активност
да продължавам ли?
на мен ми е неудобно...НЕ СЕ ЗАЯЖДАМ, но не мога да разбера какви са ви критериите ....
чувствам че мамите...на мен щеше да ми е неудобно да го рекламирам
имам още примери, но вие си ги знаете по-добре
Списанието като цяло е издържано, има интересни неща, но НЯМА НИЩО ОБЩО С НАС, КОИТО РЕДОВНО ПИШЕМ ТУК!


тазгодишният регламент за подбор е от блогроловете. Затова и се е получило това, което виждаш.
цитирай
9. sestra - Радвам се , Късна пролет,
23.11.2014 20:34
kasnaprolet9999 написа:
Прочетох цялото списание и мисля, че е направена добра подборка на постингите, оформлението е отлично. Беше голямо удоволствие и утеха за мен да го имам до себе си в един труден момент от моя живот.


за твоето мнение и оценка и благодаря!
цитирай
10. sestra - Не е за най-четените, Марине.
23.11.2014 20:44
deathmetalverses написа:
май му писна от това "благородно" начинание, щом две години не е стъпвал в Пловдив, въпреки че го канехме, а? В юбилейния брой сте се включили само СВОИ си люде, разгледах го днес - 70 % от имената изобщо не съм ги чувал и виждал, нали беше за най-четените блогери? Е, да сте живи и здрави! Четете си се! Както е рекъл народът, всяко зло за добро! НЕ ИСКАМ НОВИ ФАЛШИВИ ПРИЯТЕЛИ, едвам разкарах старите преди две години............

За по-добрите е. Далеч съм от мисълта, както посочих горе, че всички добри пишещи са включени, защото и няма място, и намирането им е трудно и е истинска радост за всеки четящ човек. Лично аз не исках да ми се публикува нищо, за да можем да включим повече хора. Но издържани материали, също и талантливи автори, както и такива, които представляват интерес от историческа и културологична гледна точка без да са прекалено разтеглени като обем, което щеше да разруши ритъма на списанието.
цитирай
11. lotos16 - Честит нов брой!
25.11.2014 11:26
Браво на вас, редактори и спомоществователи, за труда и ентузиазма!
цитирай
12. sestra - Благодаря, Павлинче,
25.11.2014 20:16
lotos16 написа:
Браво на вас, редактори и спомоществователи, за труда и ентузиазма!


за добрите думи и светло отношение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2578160
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031