Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2016 13:13 - БЕЗКРАЕН И ПРЕКРАСЕН Е СВЕТЪТ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1590 Коментари: 10 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... живея със представите за свят,
във който всичко живо си е свято –
пчеличката във пролетния цвят
и зрънцето, на нивата посято,
мишокът, който с третите петли
за нов ден ме събужда от долапа,
момичето с надиплени поли,
хлапакът, дето в локвата си шляпа,
и щъркелът с пречупено краче,
от чийто клюн жабокът се изплъзна,
сакъзчето във твоето стайче,
което диша светлия ти въздух,
и мравчицата, тръгнала на път,
и дървоядът, хлътнал в гредореда –
безкраен и прекрасен е светът,
ако човек със обич си го гледа,
какъв съм, кой съм – и какво съм бил,
дали ще бъда утре? – аз не зная... 

Но този свят не бих го заменил
дори и за гарсониера в Рая.




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ili4e - Благодаря.
17.08.2016 13:24
Прекрасно прозорче към света си имаш, Валерий!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Прекрасно прозорче към света си ...
17.08.2016 13:47
ili4e написа:
Прекрасно прозорче към света си имаш, Валерий!

Почукай довечера, ще ти отворя! :-)))
Чу
цитирай
3. poliqor - Аз си чакам СлаФчо! :-)))))))))))))))
17.08.2016 13:53
Обещал си, Чу!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Обещал си, Чу! В момента се пече! В ...
17.08.2016 14:15
poliqor написа:
Обещал си, Чу!

В момента се пече! В собствен сос, на бавен огън - СлаФчо! :-)))
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * ! *
18.08.2016 14:53
"...безкраен и прекрасен е светът,
ако човек със обич си го гледа..."
Чудесно славословие!
Но докато ти, Валери, възпяваш Света, аз се занимавам с по-прозаични неща. Търся причините за външния вид и качествата на тревичките и животинките. Всеки детайл си има обяснение. Например нокътят на дясната ми ръка е много по-твърд от останалите. След дълго умуване стигнах до извода, че това е така, защото с него се почесвам...
Стигнах и до извода, че всичко живо е ВОДА, следователно бирата е полезна.
Чакаме още и още от теб. Ненаситни сме на твоето мерено сладкодумие и идеи!
П и е р
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - ". . . безкраен и прекрасен е ...
18.08.2016 15:53
pvdaskalov написа:
"...безкраен и прекрасен е светът,
ако човек със обич си го гледа..."
Чудесно славословие!
Но докато ти, Валери, възпяваш Света, аз се занимавам с по-прозаични неща. Търся причините за външния вид и качествата на тревичките и животинките. Всеки детайл си има обяснение. Например нокътят на дясната ми ръка е много по-твърд от останалите. След дълго умуване стигнах до извода, че това е така, защото с него се почесвам...
Стигнах и до извода, че всичко живо е ВОДА, следователно бирата е полезна.
Чакаме още и още от теб. Ненаситни сме на твоето мерено сладкодумие и идеи!
П и е р

Пиер, започвам да си наблюдавам ноктите и аз, щото вече няма друго какво да ми се втвърди! :-)))))))))))
Благодаря, приятелю, ти си едно голямо дете.
Чу
цитирай
7. dennis - Четейки това Великолепие, ве...
19.08.2016 01:14
Четейки това Великолепие, веднага асоциирах с едно друго такова:
https://m.youtube/watch?v=oGmRKWJdwBc
Мисля, че паралелът е ясен! :)
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Четейки това Великолепие, веднага ...
19.08.2016 06:44
dennis написа:
Четейки това Великолепие, веднага асоциирах с едно друго такова:
https://m.youtube/watch?v=oGmRKWJdwBc
Мисля, че паралелът е ясен! :)

Благодаря, Денис, но линкът не се отваря?
Чу
цитирай
9. dennis - При копиране на линка по някаква ...
19.08.2016 08:23
При копиране на линка по някаква причина изчезва .com след youtube ->>

https://www.youtube/watch?v=oGmRKWJdwBc

"What A Wonderful World" на един друг Магьосник като теб - чичо Сачмо :)
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - При копиране на линка по някаква ...
19.08.2016 16:34
dennis написа:
При копиране на линка по някаква причина изчезва .com след youtube ->>

https://www/watch?v=oGmRKWJdwBc

"What A Wonderful World" на един друг Магьосник като теб - чичо Сачмо :)

Е, не става, не мога да отворя и този линк.
Съжалявам.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9356243
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930