Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2016 07:13 - СЛУХ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2691 Коментари: 11 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... а някой пусна слух, че съм умрял –
и полудя ми снощи джиесемът,
потъна Варна в скърби и печал,
и траурно зави над мен мелтемът,
дори и аз обърсах две сълзи

с парче от вратовръзката си „Gucci”,
и плюх на пазва: – Боже, опази! –
макар че и това ще ми се случи,
три псета край кварталното бистро
и седем на Централна автогара
извиха ми такова болеро! –
че и Равел запали си цигара,
и тати ме запита: – Как си, пич? –
за мене трижди се прекръсти мама,
не съм умрял, – им казах, – ама хич! –
живот живея! – зрителна измама,
дали съм тук, или съм там – отвъд,
или изобщо няма да ме има? –
когато тръгна някой ден на път,
Вълшебникът ще събере килима,
и аз ще събера бая народ,
преди да се отправя надалече...
 
С утехата, че другият живот,
ако го има, сигурно е вечен. 




Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
16.10.2016 10:02
"Оставам сляп и глух за подобен слух" - ми прошепна Мечо Пух. "Кажи му да напише нещо за децата, дядо Пепи. И нека бъде с бодър дух.”
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - "Оставам сляп и глух за под...
16.10.2016 10:38
pvdaskalov написа:
"Оставам сляп и глух за подобен слух" - ми прошепна Мечо Пух. "Кажи му да напише нещо за децата, дядо Пепи. И нека бъде с бодър дух.”

Напиши ми нещо весело, Чичо Пепи?
Чу
цитирай
3. selena1 - Bravo Maestro!
16.10.2016 10:43
Velik si.
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Velik si. Великите са в читанките на ...
16.10.2016 11:24
selena1 написа:
Velik si.

Великите са в читанките на децата, Селена, ние пишем тук.
Благодаря за прочита!
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * 2 *
16.10.2016 11:32
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
"Оставам сляп и глух за подобен слух" - ми прошепна Мечо Пух. "Кажи му да напише нещо за децата, дядо Пепи. И нека бъде с бодър дух.”

Напиши ми нещо весело, Чичо Пепи?
Чу


Нещо весело? Един мой афоризъм откога чака ред:
"Той трепереше за колекцията си от скъпи вина, които бяха изпити до капка на погребението му."

Ако тръгнем от него, Сашко, да речем, получава голям красив до спукване надут балон, но не се съгласява да си поиграят със сестра си Калинка. След минута пухкавата им писана го прегръща и се чува едно яко "Пук!".
Колкото по-малки са слушателите ни, толкова по-дълго ще ни помнят...
Чичо ти Пепи
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - "Оставам сляп и глух за под...
16.10.2016 12:26
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
"Оставам сляп и глух за подобен слух" - ми прошепна Мечо Пух. "Кажи му да напише нещо за децата, дядо Пепи. И нека бъде с бодър дух.”

Напиши ми нещо весело, Чичо Пепи?
Чу


Нещо весело? Един мой афоризъм откога чака ред:
"Той трепереше за колекцията си от скъпи вина, които бяха изпити до капка на погребението му."

Ако тръгнем от него, Сашко, да речем, получава голям красив до спукване надут балон, но не се съгласява да си поиграят със сестра си Калинка. След минута пухкавата им писана го прегръща и се чува едно яко "Пук!".
Колкото по-малки са слушателите ни, толкова по-дълго ще ни помнят...
Чичо ти Пепи

И колкото повече оглупяват Копучките, които ни четат, толкова по-злобни стават, Чичо Пепи.
Справка - Росито Копучкова, която си бърка във вмирисания гъз и удря запетайки по стените, където свари.
Чу

цитирай
7. indiram - Здравей, Валери!
16.10.2016 21:03
Не намирам думи, с които да определя човек, който пуска подобни слухове - Лош човек. Какъв ли Бог има?!
Обаче, ще кажа, че явно на такъв/този човек (ли е?) му е омръзнал живота - на такива Народът казва: - Като ти е криво изправи си го! - пиша тези думи, защото знам, че ще дойде да прочете - дано да се спре!

БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ ВАЛЕРИ! - и занапред да радваш близки и приятели с Човещината си и с дарбата си за Поезия!

Поздрави!
цитирай
8. sande - Жив Той не умира!
16.10.2016 21:48
Той не умира!
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Не намирам думи, с които да определя ...
17.10.2016 07:39
indiram написа:
Не намирам думи, с които да определя човек, който пуска подобни слухове - Лош човек. Какъв ли Бог има?!
Обаче, ще кажа, че явно на такъв/този човек (ли е?) му е омръзнал живота - на такива Народът казва: - Като ти е криво изправи си го! - пиша тези думи, защото знам, че ще дойде да прочете - дано да се спре!

БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ ВАЛЕРИ! - и занапред да радваш близки и приятели с Човещината си и с дарбата си за Поезия!

Поздрави!

Благодаря, Индирам!
Хубава и успешна нова седмица, носи от мен и от морето поздрав на Голямата Планина! :-)
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Той те умира! Да, не умира! Б...
17.10.2016 07:39
sande написа:
Той те умира!

Да, не умира!
Благодаря, Санде.
Чу
цитирай
11. zaw12929 - С утехата, че другият живот, ако го ...
21.10.2016 07:57
С утехата, че другият живот,
ако го има, сигурно е вечен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9364944
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930