Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2015 12:37 - Какви са "помаците"?
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 4125 Коментари: 3 Гласове:
10

Последна промяна: 05.07.2015 12:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това са едни прекрасни българи!
Фактът, че са мюсюлмани няма никакво значение. Те са добри, работливи и скромни хора. И този, който говори против тях, прави двоен грях - към тях самите и към България.
И за да ме разберете по-добре, ще ви разказжа една случка с българи-мюсюлмани.
Сигурно знаете, че и до ден-днешен в Албания живеят немалко българи. И повечето от тях (тези, които живеят в Голо Бърдо и Гора) са мюсюлмани. Та в едно такова българско село, в което живеят мюсюлмани, старата църква, строена преди векове, се срутила. 
Хората от селото, въпреки че са мюсюлмани, събрали пари (там е голяма немотия) и си я вдигнали отново - същата.
На въпроса защо са го направили, погледнали с недоумение и отговорили чистосърдечно ""АМИ ТЯ СИ Е НАША".
Ето това представляват българите-мюсюлмани. Добронамерени и чистосърдечни. Ако мюсюламните по света бяха като български, планетата Земя щеше да е едно по-добро място за живеене.
Аз познавам българи-мюсюлмани. Добри хора, добри българи. Много от тях са добри български патриоти - по-добри от повечето кречетала, дето се бият в гърдите.

За да не стане грешка, искам да поясня, че аз самият съм православен християнин. И като такъв не деля българите на християни и мюсюлмани, а на българи и чуждопоклонници.



Гласувай:
10



1. getmans1 - Споделям това мнение!
05.07.2015 13:18
В такива времена са живели и никой не може и няма право да ги вини, че са избрали живота. Албанците са били православни, но в името на живота са били и католици а накрая и мюсулмани.
Макар и вярващ никога не упреквам някого за вярата му, особено в този ъгъл на Земята!
цитирай
2. zaw12929 - Казвате "За да не стане гре...
06.07.2015 12:11
Казвате "За да не стане грешка, искам да поясня, че аз самият съм православен християнин. И като такъв не деля българите на християни и мюсюлмани, а на българи и чуждопоклонници."
Нямам нищо против помаците, а Вие, кога ще оцените добротата на българите, без да ги делите, а да ги обедините
Защо знаете за помаците в Албания, а не знаете, колко по вече са направили българите в българските селища. Казват "Всяка коза за свой крак!" , а тя има 4 крака, а държавата ни има етноси и вие ги делите и ви опонирам, за да се замислите над омразата си и обичта си... Бил сте християнин, а Бог изисква доброта... Обичай всички български граждани- България, българщината...
а на чуждопоклонници, ако според Вас се кланят на Русия, а не на САЩ, на Албания, на помаците...

Успех!
цитирай
3. distrelets - Аз съм на същото мнение! Преди го...
06.07.2015 12:29
Аз съм на същото мнение! Преди години, когато отидох в Триград за първи път, след едноседмичен престой се престраших и попитах стопаните какви хора живеят тук. Тогава за първи път бях в Родопите. Всъщност така и не разбрах кой какъв е, отговорът беше: Ние тук не се делим! Децата ни се женят от десетилетия. В гробището Георги лежи до Хасан. Всичко ни е общо.
Получих урок за цял живот и спечелих приятели :))))
Поздрави за постинга!
Само допълвам, че хората и на българи и чуждопоклонници не ги деля. Защото, ако някой обожава Италия или Франция това е негов избор и не виждам нищо лошо. Освен ако не вреди на страната си, всеки е свободен да живее и да обича когото и каквото си поиска.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2091518
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол