Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2014 01:33 - Извинявай, мое малко момиче....
Автор: barborok Категория: Забавление   
Прочетен: 4595 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 03.03.2017 18:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    глупче, искам да ти кажа хиляди неща , които да те накарат да се почувстваш по- добре , по-сигурна, по- мила и добра. Даже и да намеря думи и успея да ги изрека - това ще е много пагубно за теб. Не на момента , а за следващия път , когато започнеш да нападаш хората , които те обичат, които те прегръщат и успокояват и хора които се застъпват за теб и те защитават .

Знам, че аз съм виновен за нещата, които са или не са случили тая вечер. И затова единствената дума , която мога да изрека е "ИЗВИНЯВАЙ". Разбери ме както си искаш, всъщност ти винаги така си правила , разбирала си , и си интерпритирала нещата случващи се покрай теб, както ти си искаш. Знам че ,оправданието за твоята детска несръчност в отношенията ти с хората покрай теб, ти е достатъчно, за да си изчистиш съвестта. Намери си още оправдания - въртенето на планетата , зодиакални знаци, фазата на луната ...
Знам, че аз не се оправдавам , ще се изправя , ще те погледна в очите и ще кажа " ИЗВИНЯВАЙ МИЛО АЗ СЪМ ВИНОВЕн... " - виновен, че не съм титанът, който ще завърти планетата на обратно заради твоите прищевки, виновен съм че не съм Аполон , за да накарам всички музиканти да пеят само за теб, всички художници да рисуват само твоя образ , също така не контролирам ветровете , луната и звездите както на теб ти харесва.
Знам, че аз съм сам човек , борещ се , ритащ и скимтящ, колкото може и до последния си дъх . Човек , който се моли през реки от сълзи за прошка и пощада , но се боря, жертвайки се за двама ни. Факта , че не мога, че не съм способен колкото всемогъщо божество, което да създава стихии за да задоволи любопитството ти , или всемогъщ деспот , който подчинява в нозете ти всички народи. Моята жалка безпомощност ме изгаря и разяжда
  Наистина съжалявам слънчице, ветровете ме духат много силно, дъждът ме натиска в калта , а луната я няма и път не се вижда . В поредната си безсънна нощ, съм толкова намачкан , захвърлен и дезоортиран...единствено знам къде е надолу , защото сълзите и кръвта капят в тази посока ... и въпреки това ти благодаря , че те има , че те обичам , че във всеки един момент, каквото и да става , ще мога да си те представя щастлива , и смееща се , чаровна , трогната от нещо миниятюрно, като тенекиено птиченце... Съжaлявам , че толкова мога или не мога , Извинявай , знам че не си доволна ... няма да мигна и секунда докато не се превърна в всемогъщ магьосник или поне , поне прекрасен принц ... и тогава , надявам се ти ще бъдеш , щастлива за поне пет минути, или поне пет секунди, преди да кажеш "... ми аз тогава искам... " , а след миг, да вриш от недоволство защото...
Права си , всички сме лоши в добрите дни , а в лошите, сме недостатъчно добри.

извинявай , съжалявам , не съм искал, или съм искал недостатъчно силно, ......
    АМА ТИКВО ПРОКЛЕТА , САМО МЕН ИМАШ ...........  
 



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: barborok
Категория: Забавление
Прочетен: 234391
Постинги: 79
Коментари: 289
Гласове: 231
Архив