Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2020 16:11 - ЗА КОГО БИЕ КАМБАНАТА
Автор: simplythebest Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9181 Коментари: 0 Гласове:
56

Последна промяна: 06.04.2020 01:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                   image


Поетична тетрадка на

Костадин Георгиев Костов

- Пловдив , България

 

ЗА КОГО БИЕ КАМБАНАТА

 

За кого бие камбаната

за теб , за мен , за всички нас ,

които сме забравили защо сме тук ,

за да ни припомни пътеката към Храма ,

която единствено може да ни върне

обратно у дома и да примири

блудния син с Отца .

Камбаната църковна бие неуморно ,

за да разбуди съвестта заспала ,

още затънала в грях и плътски капани и заблуди ,

и да укаже пътя по който да вървим

със знака даден отгоре

да бдим и да победим .

22.03.2020 г .

18.15 h .

Авторски текст на Костадин Георгиев Костов

    Пловдив , България .

© ВСИЧКИ ПРАВА ЗАПАЗЕНИ .

 

================================================

Ти си дете на Вселената, както дърветата и звездите и имаш право да бъдеш тук.
И независимо дали го разбираш, знай, че Вселената следва своя правилен път.
Ето защо бъди в хармония с Бога, независимо как изглежда той в представите ти.

”Дезидерата”


image









Псалом 22
Псалом Давидов.
православен текст

1. Господ е Пастир мой, от нищо не ще се нуждая:

2. Той ме настанява на злачни пасбища и ме води на тихи води,

3. подкрепя душата ми, насочва ме по пътя на правдата заради Своето име.

4. Да тръгна и по долината на смъртната сянка, няма да се уплаша от злото, защото Ти си с мене;
Твоят жезъл и Твоята палица ме успокояват.

5. Ти приготви пред мене трапеза пред очите на враговете ми, помаза главата ми с елей; чашата ми е препълнена.

6. Тъй благостта и милостта (Ти) да ме придружават през всички дни на живота ми, и аз ще пребъдвам
в дома Господен много дни.


Псалом 90
(Хвалебна песен Давидова.)
православен текст


 

1.Който живее под покрива на Всевишния, той обитава под сянката на Всемогъщия,
2. и казва Господу: Ти си мое прибежище, защита моя, Бог мой,
Комуто се уповавам!
3. Той ще те избави от примка на ловец, от изтребителна пораза,
4. с перата Си ще те осени и под крилете Му ще бъдеш на безопасно;
щит и ограда е Неговата истина.
5. Няма да се уплашиш от ужасите нощем, от стрелата, която лети денем,
6. от ходещата в тъмата язва, от заразата, която опустошава по пладне.
7. До тебе ще паднат хиляда, и десет хиляди теб отдясно; но до тебе
няма да се приближи:
8. само ще гледаш с очите си и ще виждаш отплатата на нечестивците.
9. Защото ти каза: Господ е мое упование; Всевишния си избрал
за твое прибежище;
10. зло няма да ти се случи, и язва няма да се приближи
до твоето жилище;
11. защото ще заповяда на Ангелите Си за тебе, да те опазват във
всички твои пътища:
12. ще те понесат на ръце, да се не спънеш о камък с ногата си;
13. аспида и василиск ще настъпиш, лъв и змей ще тъпчеш.
14. "Задето той Ме възлюби, ще го избавя; ще го защитя,
защото позна името Ми.
15. Ще повика към Мене, и ще го чуя; с него съм в скърби;
ще го избавя и ще го прославя,
16. ще го наситя с дълги дни и ще му явя Моето спасение."


В нумерологията пък числото 22 е ЦАРСКОТО ЧИСЛО. Това също е знаково в случая.
И още нещо за ПСАЛОМ 22. Когато се почувстваме зле, когато усетим характерните симптоми на приближаваща паническа атака, когато искаме да се освободим от натрапчиви мисли – ако имаме възможност, можем да си четем и да повтаряме наум или на глас този псалом, колкото пъти искаме или сметнем за добре. Мощта му е голяма и може да помогне за подобряване на субективното състояние. Може дори да ни отърве от излишните, товарещи ни страхове и мисли.


 

 





Гласувай:
56


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: simplythebest
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2470196
Постинги: 355
Коментари: 3
Гласове: 37910
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031