Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2010 14:21 - Лили Иванова, Черната овца и рок сектантите
Автор: baimomchil Категория: Музика   
Прочетен: 11588 Коментари: 16 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Както вече разбрахме, Лили Иванова изпя кавър на Ахат на песента "Черната Овца"

http://avtora.com/news/nowini/unikalno_chui_chernata_owca_na_ahat_w_izpulnenie_na_lili_iwanowa

Дали изпълнението е добро или лошо, незнам. Има хора, които казват, че е добро на мен също ми се видя добра, малко странно но добро. Рап включването ми дойде в повече, но не в това е въпроса.

Масовите коментари бяха, че това е отврат, че Лили Иванова се излага и т.н.
Защо? Отговора е прост. Щото Лили Иванова го е изпяла. Ако беше например Таря Турунен, щеше да е най-великият кавър в историята. А че баба Лили се излага, излага се. Но не и с кавъра на тая песен, а по-скоро със сценичното си поведение, опитвайки се да се прави на новоизгряваща тинейджърка тип Бритни. С разлигавеното си поведение на звезда, въпреки че тя си е звезда. Дори да не е за нашето поколение, тя си е най-голямата звезда в българската естрада. Безспорен факт.

И кво - голяма драма, че баба Лили направила кавъра на Ахат. Ревнаха знайни и незнайни паляци тип Лaдо:

http://lado.blog.bg/politika/2010/07/28/bojkeee-i-tova-dojiviah-ako-imate-nujda-ot-speshno-povryshta.583476


За какво обаче пиша тоя пост. Пиша щото съм озадачен от коментарите.
На мен ми беше лепната характеристиката, че нямам вкус и слух, един друг блог го пратиха при чалгарите... В един друг форум пък, един фен на рок музиката, тръгна да търси начини да бойкотира турнето на Пайнер в Пловдив, щото щяло да бъде на Площада.

Въобще забелязвам една тревожна тенденция при рок феновете е да се мислят за нещо повече от другите музикални фенове и да заприличват на сектанти. Защо е необходимо това?

Забелязъл съм, че повечето от Рок феновете сме интелигентни и умни хора. Ладо и той е такъв. Ама защо е тази палящина. Кво ви пречи чалгата? Да си е слуша който си я харесва И на мен ми се драйфа като чуя чалга и затова просто не я слушам. Мразя и джаз и тия новите техно простотии. Определено много ме нерви тая музика, ама като има хора да я харесват да си е слушат. Мен това ни най-малко не ме бърка. Аз си слушам рока и това е. Няма да тръгна да бойкотирам техно паради или чалга концерти.

Абе тва е. Който разбрал, разбрал. Който не да се изкарва музикален бог, да се мисли за повече от другите, а всъщност да си остане един голям ... ПАЛЯК.







Тагове:   рок,   овца,   Лили Иванова,


Гласувай:
5



1. semtomovi - ???
29.07.2010 14:26
Нямате ли видео с изпълнението на Лили Иванова да я видим и чуем тази Овца?
цитирай
2. baimomchil - Нямате ли видео с изпълнението на ...
29.07.2010 14:32
semtomovi написа:
Нямате ли видео с изпълнението на Лили Иванова да я видим и чуем тази Овца?


Цъкни на първият линк де. Там има видео.
цитирай
3. cefulesteven - Писах го и при Ладо: Каварът ...
29.07.2010 14:56
Писах го и при Ладо:

Каварът определено ми хареса.

Рокфен съм.
цитирай
4. baimomchil - Писах го и при Ладо: Каварът ...
29.07.2010 15:09
cefulesteven написа:
Писах го и при Ладо:

Каварът определено ми хареса.

Рокфен съм.


Точно теб визирам, че изкараха чалгар... ;)
цитирай
5. cchery - За мен проблемът е
29.07.2010 15:52
че Лили не дава нещо повече на тази песен. А не че не може да пее рок или не й отива. Няма таокова нещо - Лили може да изпее всичко. Аз съм й много голям фен и сигурно съм пристрастна, но в този случай не ми хареса кавъра. Егати...... със сигурност има музиканти, които могат да й направят страхотни рок парчета. Тя даже мина през един такъв период някъде към средата на 90-те, когато до нея беше Чочо Владовски.
цитирай
6. baimomchil - Целта на темата не е дали кавъра го ...
29.07.2010 16:02
Целта на темата не е дали кавъра го бива или не, а реакцията на ... рок сектантите - паляци тип Ла Дона е мобиле...
цитирай
7. cchery - Целта на темата не е дали кавъра го ...
29.07.2010 16:07
baimomchil написа:
Целта на темата не е дали кавъра го бива или не, а реакцията на ... рок сектантите - паляци тип Ла Дона е мобиле...

Е добре де...... аз съм и рок-фен и горното го приеми като моя реакция. По останалото не искам и да коментирам.... то е същото като вечната разпра за това кой столичанин и кой от провинцията.......... оправия няма да има.
цитирай
8. baimomchil - Мисълта ми е че
29.07.2010 16:11
Малко повече толеранс трябва да има към инакомислищите...
цитирай
9. анонимен - djud
29.07.2010 16:15
И аз не мога да разбера, защо някой, като не му харесва нещо - и се изкарва ..... " по-католик и от папата ". Само той е прав, другите са простаци, чалгари , смотаняци и т.н. Разни хора - разни идеали. Всички не могат да са еднакви и да харесват едни и същи неща. Лично на мен - баба Лили ми харесва. Незнам защо винаги изливат толкова злоба върху нея. Може би - или от злоба, че е добра ; или от завист, че е толкова известна. Но никога не съм насилвала когото и да било да я харесва.
Всичко си е въпрос на личен избор !!!
цитирай
10. baimomchil - Така е
29.07.2010 16:22
принципа трябва да е човек може да си харесва каквото си иска, стига да не пречи на околните.
цитирай
11. cchery - И аз не мога да разбера, защо някой, ...
29.07.2010 17:04
анонимен написа:
И аз не мога да разбера, защо някой, като не му харесва нещо - и се изкарва ..... " по-католик и от папата ". Само той е прав, другите са простаци, чалгари , смотаняци и т.н. Разни хора - разни идеали. Всички не могат да са еднакви и да харесват едни и същи неща. Лично на мен - баба Лили ми харесва. Незнам защо винаги изливат толкова злоба върху нея. Може би - или от злоба, че е добра ; или от завист, че е толкова известна. Но никога не съм насилвала когото и да било да я харесва.
Всичко си е въпрос на личен избор !!!

Тя наистина е много добра и е НАЙ-ГОЛЯМАТА!
цитирай
12. анонимен - Така е при нас - всеки вижда само н...
02.08.2010 14:02
Така е при нас - всеки вижда само неговата истина и се изживява винаги като последна инстанция. Добре е да раберем, че света е цветен.
цитирай
13. анонимен - Още
05.08.2010 11:06
... едно линкче. Прочее много правдиво, хахах. Мисля, че дава обяснение как я виждат цялата тази работа въпросните "паляци".

http://www.novinar.net/images/galleries/1/1280673452_8_xx.jpg

frog
цитирай
14. анонимен - диди
06.08.2010 22:31
Кой може да дава оценка? Единствено този, който стои над Лили Иванова!!! Нали така?
цитирай
15. анонимен - лили е изпяла песента отлично. Hо ...
07.08.2010 21:27
лили е изпяла песента отлично. Hо ние неможем да уважаваме нашите певци.Винаги, ногато Лили направи нещо е критикувана. Лили си остава неповторима.Няма значение кой какво си мисли.Лили е призната от цял свят.Ние можем само да се гордеем, че имаме такава певица.
цитирай
16. cleopatra - Едно по-различно мнение
05.02.2013 12:36
Едно по-различно мнение

Мисля, че певицата Л. И. вместо да си постави задачата на сцената да има разтоварваща и лека роля е винаги прекалено сериозна, тъжна, свръх концентрирана и напълно контролирана. Тя иска всичко около нея да бъде перфектно, което напрактика е невъзможно. Тя става жертва именно на тази своя мания за поголовен контрол. Няма и следа от спонтанни, естественни и красиви чувства. Когато хората я слушат и гледат нейните изпълнения тя им внушава тягосното чувство, че върши нещо много съществено, безкрайно неотложно и изключително важно. Докато пее постоянно за загубените си любови, за другите си житейски проблеми и болки тя държи хората в плен от мъки, тъги и излишни напрежения, които водят до вреден за здравето стрес. От това обаче в крайна сметка страда и самата тя, пък и нейното изкуство. Тя пее песни от популярната и леката, а не от класическата и драматичната музика. Нейна задача е именно да забавлява, да радва, да разтоварва и кара хората да танцуват. От нея те трябва да могат да се отпуснат, да получат весело настроение, нови стимули и положителни енергии. За голямо съжаление при тази певица тази роля се пренебрегва от години и почти напълно липсва. След един неин концерт се чувстваш напълно оглушал от жестоките децибели, изтерзан и измъчен душевно, и в крайна сметка безмилостно изстискан като лимон. Жалко за изгубеното време, нерви и пари! Публиката желае да бъде въодушевявана, да получава положителни енергии и излъчване, вместо да й пробутват вече над 50 години едни и същи остарели схеми. Днес очакваме и искаме да има повече лъчезарност, смях, слънце, усмивки и хубави песни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baimomchil
Категория: Спорт
Прочетен: 2030515
Постинги: 118
Коментари: 1231
Гласове: 870
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930