Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
20.07.2008 19:12 -
Отчитат напредък в модернизацията на жп линията Пловдив-Свиленград
Изпълнени са около 25 на сто от работите по строежа на големите съоръжения, включени в първия етап от модернизирането на жп линията Пловдив-Свиленград. Това стана ясно по време на проверка на обекта, извършена от министъра на транспорта Петър Мутафчиев на 9 юли. Изградени са почти всички водостоци и са изпълнени около 55 на сто от земните работи. По горното строене на железния път са реализирани около 10% от общия обем. Изпълнението на заложените работи по електрификацията на трасето и изграждането на тягови подстанции е 5 на сто. Реализирани са около 15% от задачите, свързани със съществуващите приемни здания, сочи още отчетът на изпълнението на договора.
Първата фаза от проекта за реконструкция и електрификация на жп линията Пловдив-Свиленград-турска/гръцка граница обхваща участъка Крумово-Първомай. Трасето е с дължина 37.7 км, като в участък от 17 км железният път ще бъде удвоен. Проектът включва електрификация, обновяване на съществуващите телекомуникации, както и реконструкция на жп линията, земното платно и прилежащата инфраструктура. Предвидена е нова контактна мрежа, оразмерена за осигуряване на максимални скорости от 160 км/ч. за конвенционалните влакове и 200 км/ч. за композиции с накланящи се кошове. Фазата включва строеж и рехабилитация на три жп моста, девет пътни надлеза и един подлез. Заложено е строителството на 67 водостока и общо 20 селскостопански и пешеходни преминавания. Част от проекта е обновяването на сградите на гарите в Катуница, Поповица и Първомай и на спирките в Ягодово, Кочово, Садово, Чешнегирово, Виница. По време на изпълнението на договора ще бъдат демонтирани общо 50 км железен път и 39 стрелки. Ще бъдат положени 59 км нови и 6.5 км рециклирани релси.
Контрактът за строителство, железен път и електрификация бе сключен на 14 юни 2005 г.
Изпълнител на обекта е гръцката компания „Тerna S.A.“. Договорът е на стойност 85 728 832 евро. Реалното изпълнение на проекта започна през май 2006 г. Още при старта на работите стана ясно, че основните проблеми ще са свързани с това, че строителството се извършва в условия на непрекъсваемо движение по релсовия път. Това налага земните работи и изграждането съоръженията в зоните на гарите и спирките да се провеждат на етапи. Има затруднения и при горното строене на пътните надлези, защото влаковете продължават да минават под тях. В отсечката от км 176 до км 191 пък съществуващата линия е в непосредствена близост до новопроектирания път. Затруднения създава и големият брой пресичания. По груби сметки поне 40 процента от проекта е в конфликт със съществуващата линия. Забавяния са възможни и заради множеството комуникации в районите на гарите, които трябва да бъдат преместени.
По време на работното посещение на министър Мутафчиев на 9 юли т.г. бяха обсъдени и сроковете в актуализираната работна програма на обекта. Препоръката на Министерството на транспорта е изпълнителят да ускори дейностите, свързани с работите в гаровите ареали. Целта е да се осигури максимален синхрон с изпълнителя на системите за сигнализация и телекомуникации. Контрактът за изграждането на системи за сигнализация, телекомуникации и SCADA за цялата линия бе подписан през септември 2007 г. с „Талес рейл сигналинг солушънз“ - Австрия, в консорциум с „Алкател Лусент“ - Румъния. Продължителността на договора е 37 месеца, а стойността - 35 570 476 евро. Общият бюджет на обект „Реконструкция и електрификация на жп линия Пловдив-Свиленград-турска/гръцка граница и оптимизиране на трасето за скорост 160 км/ч.“ е 340 млн. евро. Под формата на безвъзмездна помощ от ИСПА са 153 млн. евро, а Европейската инвестиционна банка осигури кредит в размер на 150 млн. евро. Останалите 37 млн. евро са от републиканския бюджет. (Източник: Строителство Имоти)
Първата фаза от проекта за реконструкция и електрификация на жп линията Пловдив-Свиленград-турска/гръцка граница обхваща участъка Крумово-Първомай. Трасето е с дължина 37.7 км, като в участък от 17 км железният път ще бъде удвоен. Проектът включва електрификация, обновяване на съществуващите телекомуникации, както и реконструкция на жп линията, земното платно и прилежащата инфраструктура. Предвидена е нова контактна мрежа, оразмерена за осигуряване на максимални скорости от 160 км/ч. за конвенционалните влакове и 200 км/ч. за композиции с накланящи се кошове. Фазата включва строеж и рехабилитация на три жп моста, девет пътни надлеза и един подлез. Заложено е строителството на 67 водостока и общо 20 селскостопански и пешеходни преминавания. Част от проекта е обновяването на сградите на гарите в Катуница, Поповица и Първомай и на спирките в Ягодово, Кочово, Садово, Чешнегирово, Виница. По време на изпълнението на договора ще бъдат демонтирани общо 50 км железен път и 39 стрелки. Ще бъдат положени 59 км нови и 6.5 км рециклирани релси.
Контрактът за строителство, железен път и електрификация бе сключен на 14 юни 2005 г.
Изпълнител на обекта е гръцката компания „Тerna S.A.“. Договорът е на стойност 85 728 832 евро. Реалното изпълнение на проекта започна през май 2006 г. Още при старта на работите стана ясно, че основните проблеми ще са свързани с това, че строителството се извършва в условия на непрекъсваемо движение по релсовия път. Това налага земните работи и изграждането съоръженията в зоните на гарите и спирките да се провеждат на етапи. Има затруднения и при горното строене на пътните надлези, защото влаковете продължават да минават под тях. В отсечката от км 176 до км 191 пък съществуващата линия е в непосредствена близост до новопроектирания път. Затруднения създава и големият брой пресичания. По груби сметки поне 40 процента от проекта е в конфликт със съществуващата линия. Забавяния са възможни и заради множеството комуникации в районите на гарите, които трябва да бъдат преместени.
По време на работното посещение на министър Мутафчиев на 9 юли т.г. бяха обсъдени и сроковете в актуализираната работна програма на обекта. Препоръката на Министерството на транспорта е изпълнителят да ускори дейностите, свързани с работите в гаровите ареали. Целта е да се осигури максимален синхрон с изпълнителя на системите за сигнализация и телекомуникации. Контрактът за изграждането на системи за сигнализация, телекомуникации и SCADA за цялата линия бе подписан през септември 2007 г. с „Талес рейл сигналинг солушънз“ - Австрия, в консорциум с „Алкател Лусент“ - Румъния. Продължителността на договора е 37 месеца, а стойността - 35 570 476 евро. Общият бюджет на обект „Реконструкция и електрификация на жп линия Пловдив-Свиленград-турска/гръцка граница и оптимизиране на трасето за скорост 160 км/ч.“ е 340 млн. евро. Под формата на безвъзмездна помощ от ИСПА са 153 млн. евро, а Европейската инвестиционна банка осигури кредит в размер на 150 млн. евро. Останалите 37 млн. евро са от републиканския бюджет. (Източник: Строителство Имоти)
Ще се запиша на курс "Обучение за т...
Снимки и коментар - жп линията Пловдив -...
София - Бургас с влак за 4 часа и със 16...
Снимки и коментар - жп линията Пловдив -...
София - Бургас с влак за 4 часа и със 16...
Няма коментари