Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
22.07.2008 18:07 -
Кметството в Пловдив отваря безплатен телефон за сигнали и предложения
До седмица в Община Пловдив ще бъде открит постоянно действащ горещ телефон за сигнали, предложения от гражданите, свързани с подобряване управлението на града, съобщиха от кметството. Според договореност между Общината и БТК, избирането на номера ще бъде без пари за подаващите сигналите, назависимо дали хората се обаждат от жичен или безжичен телефонен апарат.
Сигналите ще се приемат всеки делничен ден от 9 до 12 часа и ще се описват в унифицирани формуляри. На горещата линия няма да дежури щатен телефонист, а специалист от общината, който ще бъде в състояние да дава на момента отговор на някои от въпросите.
Сериозните сигнали веднага ще бъдат насочвани към съответните дирекции или районни кметства за разрешаване на проблемите, поставени в тях. Хората, които желаят, могат да оставят телефона си , за да бъдат информирани как е решен проблемът, който са повдигнали.
На всеки 15 дни ангажираните с решаването на проблемите общински служители трябва да изготвят и представят на кмета Славчо Атанасов доклади за това какво е свършено. А ако не е трябва да посочат защо и кога може да бъде свършено, обясниха от кметството.
(Източник: Дневник)
Сигналите ще се приемат всеки делничен ден от 9 до 12 часа и ще се описват в унифицирани формуляри. На горещата линия няма да дежури щатен телефонист, а специалист от общината, който ще бъде в състояние да дава на момента отговор на някои от въпросите.
Сериозните сигнали веднага ще бъдат насочвани към съответните дирекции или районни кметства за разрешаване на проблемите, поставени в тях. Хората, които желаят, могат да оставят телефона си , за да бъдат информирани как е решен проблемът, който са повдигнали.
На всеки 15 дни ангажираните с решаването на проблемите общински служители трябва да изготвят и представят на кмета Славчо Атанасов доклади за това какво е свършено. А ако не е трябва да посочат защо и кога може да бъде свършено, обясниха от кметството.
(Източник: Дневник)
Унижощиха хиляди часовници менте в Пловд...
Малък площад в Стария Пловдив вече носи ...
Бразилски сексимвол идва за Шампионската...
Малък площад в Стария Пловдив вече носи ...
Бразилски сексимвол идва за Шампионската...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари