Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2008 22:56 - Стартира специализираната кампания “Aкадемия за земеделски проекти”
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 671 Коментари: 0 Гласове:
0



Кампанията се организира съвместно с Националната лозаро-винарска камара, Министерство на земеделието и храните и Националния борд по туризъм и има за цел да представи възможностите за финансиране на проекти със средствата на Оперативната програма за развитие на селските райони 2007-2013г.
    Инициативата ще допринесе за по-високата степен на информираност на предприемачите от земеделската, винената и туристическата индустрия и ще насърчи младите и инициативните, хората с опит, идеи и потенциал.
    Предвидени са семинари в 6 града, като първият се проведе на 25 юли в гр.Ямбол. В срещата взе участие и Народният представител г-н Минчо Спасов.
    Следващото събитие ще се проведе на 5 септември 2008г. в гр.Стара Загора след това съответно в градовете Русе, Велико Търново, Благоевград и Пловдив.
    В екипът, който осъществява кампанията участват Милена Николова, Държавен експерт, Дирекция „Развитие на селски райони” към МЗХ, Анна Петрова, Старши експерт, Дирекция „Развитие на селски райони” към МЗХ, Филис Юсеинова, Младши експерт, Дирекция „Развитие на селски райони” към МЗХ, Константин Маджаров, Председател на Регионалната лозаро-винарска камара "Тракия", Поли Карастоянова, Изпълнителен директор, Национален борд по туризъм.
    Конкретните теми от програмата са:
    1. Има ли условия за семеен бизнес на село?
    2. Как да създадем с европари семейна животновъдна ферма в екологичен режим на работа.
    3. Увеличаване на добивите на екологично чисти плодове и зеленчуци за зеленчукови и овощни градини.
    4. Как с помощта на НЛВК да се сключим в европроекта – “Пътища на виното”.
    5. Селския туризъм – да превърнем мита в реалност с помощта на Европа.
    6. Възможности, които европейските програми предлагат на младите хора на село за създаване на микропредприятия, семейно пазарни земеделски стопанства и нови публични услуги за спорт и туризъм.
    В контекста на критичния доклад на ЕК, тази инициатива дава ясен знак за готовността на НДСВ да провежда реална политика, да мотивира българските граждани да се възползват от предимствата от членството на страната ни в ЕС.

(Източник: БГФактор)


Тагове:   кампания,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13047222
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930