Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
03.08.2008 10:08 -
“БМВ” извади новата 3-та серия
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 914 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 03.08.2008 14:32
Прочетен: 914 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 03.08.2008 14:32
Противно на нормално приеманата за обичайна практика, че в разгара на лятото не се разкриват много нови закрити модели, имиджмейкърите на “БМВ” направиха в аванс две горещи юлски премиери. За новия флагман от 7-ма серия вече стана дума преди две седмици на страниците на “Монитор”. В началото на тази седмица пресслужбата в Мюнхен разпространи и първите официални снимки и информация за обновената 3-та серия, чиято българска премиера ще се състои на Пловдивския есенен панаир (22-28 септември).
От фотографиите на седана и комбито от новата серия става ясно, че промените по външността на интериора са по-скоро фейслифт, отколкото преминаване към изцяло нов модел. Пък и от друга страна защо да се правят някакви революционни промени по нещо, което и без друго изглежда много добре на пътя. С фейслифта стилистите от Мюнхен отправят предизвикателство към конкуренцията и жадните за някаква - макар и минимална, промяна платежоспособна клиентела.
За последно играещата много съществена роля в моделната гама на “БМВ” 3-та серия бе сменена през 2004 г. Видимата външна разлика между двете поколения може да се открие в още по-прецизно изпипаната и просветлена кристална оптика на фаровете и стоповете. Правата предна линия на капака на двигателя при модела от 2004 г. сега е разнообразена с леко врязаните в него “бъбреци” на радиаторната решетка. По-големи и агресивни са станали и трите въздушни отвора, намиращи се под радиаторната решетка, като двата странични са получили и допълнителна междинна хромирана линия, тръгваща от монтираните във външната част фарове за мъгла. Най-малко промени се откриват в силуета на седана и комбито, а по отношение на задницата освен новата форма на стоповете могат да се забележат и монтираните никелирани двойни ауспуси в долната част на задната броня (при поколението от 2004 г. те се намираха под бронята). Колкото и минимални да са външните промени, те са придали един по-елегантен и подчертано агресивен изглед на автомобила.
Що се отнася до промените в интериора, освен още по-качествени и прецизно подбрани материали, другата основна иновация е модернизацията на фирмената електронна система iDrive. При новата Тройка тя има модернизиран блок за управление и подобрен цветен 8,8-инчов дисплей. Макар и невидими за окото, промени има и под пода на купето. Задната следа например е увеличена с 24 мм, което се е отразило положително на устойчивостта.
Всъщност промените в задвижването при новата 3-та серия са свързани най-вече с развитието и все по-широкото прилагане на фирмената програма EfficientDynamics на “БМВ”, за която “Монитор” писа. Тя предвижда прилагането на множество технически иновации, целящи намаляването на разхода на гориво и подобряване на параметрите на околната среда, като прилагането на старт-стоп системи, използването на гуми с намалено съпротивление, изработването на мотори от лека сплав, подобряване на аеродинамиката и процесите на горенето на двигателите и др. Новата Тройка вече разполага със старт-стоп система, изключваща двигателя при престой на светофар, и индикатор за превключване на скоростите. Що се отнася до новия 6-цилиндров турбодизел с обем 3 л и мощност 245 к.с. от лека сплав, той тежи само 185 кг. Този двигател се вписва в изискванията на екостандарта Евро 6, който ще влезе в сила през 2014 г.
(Източник: Монитор)
От фотографиите на седана и комбито от новата серия става ясно, че промените по външността на интериора са по-скоро фейслифт, отколкото преминаване към изцяло нов модел. Пък и от друга страна защо да се правят някакви революционни промени по нещо, което и без друго изглежда много добре на пътя. С фейслифта стилистите от Мюнхен отправят предизвикателство към конкуренцията и жадните за някаква - макар и минимална, промяна платежоспособна клиентела.
За последно играещата много съществена роля в моделната гама на “БМВ” 3-та серия бе сменена през 2004 г. Видимата външна разлика между двете поколения може да се открие в още по-прецизно изпипаната и просветлена кристална оптика на фаровете и стоповете. Правата предна линия на капака на двигателя при модела от 2004 г. сега е разнообразена с леко врязаните в него “бъбреци” на радиаторната решетка. По-големи и агресивни са станали и трите въздушни отвора, намиращи се под радиаторната решетка, като двата странични са получили и допълнителна междинна хромирана линия, тръгваща от монтираните във външната част фарове за мъгла. Най-малко промени се откриват в силуета на седана и комбито, а по отношение на задницата освен новата форма на стоповете могат да се забележат и монтираните никелирани двойни ауспуси в долната част на задната броня (при поколението от 2004 г. те се намираха под бронята). Колкото и минимални да са външните промени, те са придали един по-елегантен и подчертано агресивен изглед на автомобила.
Що се отнася до промените в интериора, освен още по-качествени и прецизно подбрани материали, другата основна иновация е модернизацията на фирмената електронна система iDrive. При новата Тройка тя има модернизиран блок за управление и подобрен цветен 8,8-инчов дисплей. Макар и невидими за окото, промени има и под пода на купето. Задната следа например е увеличена с 24 мм, което се е отразило положително на устойчивостта.
Всъщност промените в задвижването при новата 3-та серия са свързани най-вече с развитието и все по-широкото прилагане на фирмената програма EfficientDynamics на “БМВ”, за която “Монитор” писа. Тя предвижда прилагането на множество технически иновации, целящи намаляването на разхода на гориво и подобряване на параметрите на околната среда, като прилагането на старт-стоп системи, използването на гуми с намалено съпротивление, изработването на мотори от лека сплав, подобряване на аеродинамиката и процесите на горенето на двигателите и др. Новата Тройка вече разполага със старт-стоп система, изключваща двигателя при престой на светофар, и индикатор за превключване на скоростите. Що се отнася до новия 6-цилиндров турбодизел с обем 3 л и мощност 245 к.с. от лека сплав, той тежи само 185 кг. Този двигател се вписва в изискванията на екостандарта Евро 6, който ще влезе в сила през 2014 г.
(Източник: Монитор)
Русия включи ядрен удар във военната си ...
29 октомври наближава с него и убунту 9....
SAW - снимки и постери от новата част и ...
29 октомври наближава с него и убунту 9....
SAW - снимки и постери от новата част и ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари