Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2008 20:24 - САЩ отказали американска виза на Цеци Красимирова заради Косьо Самоковеца!
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 554 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.09.2008 20:48


Репортер на "БЛИЦ" посети Цеци Красимирова в дома й и стана неволен свидетел на телефонен разговор, в който от американското посолство съобщиха на манекенката, че й правят отказ за виза да посети страната на неограничените възможности. Цеци прие новината спокойно и възпитано благодари. Оттам обаче й предложиха да отиде на другия ден на среща в посолството. Четете единствено в "ШОУ" как завърши тази история, както и други пикантни подробности от живота на най-сексапилната и загадъчна жена, стъпвала на модния подиум у нас.

- Цеци, какво стана на срещата?
- Ти сама чу как ме поканиха - те ми се обадиха. Без изобщо да съм търсила подобна среща или да съм настоявала за нея.

- Така е, чух как им отговори.
- Е, отивам там, посреща ме една служителка и ми казва: "Вие много сте държали да се видите с консула!, но това е невъзможно.” Аз да съм настоявала?! Изобщо не съм ги търсила. Както и да е, не сметнах за необходимо да споря. По-нататък: "Заради ваша стара връзка не ви пускаме!"

- Кого смяташ, че визират с тази "стара връзка"?
- Най-вероятно Косьо. В това време пускат кого ли не, да не ги изреждам. Исках да пътувам с цел туризъм - не съм пътувала до Америка - да видя за какво става въпрос. Но като не става, не става –

едва ли ще кандидатствам втори път.

Току-що, както знаеш, се връщам от концерта на Мадона в Берлин, преди това бях в любимия си напоследък Китай.

- Кажи за концерта на Мадона...
- Ами Мадона си е Мадона - направи супершоу, както само тя умее. Това беше първият концерт от турнето й.

- Ти специално за концерта ли пътува?
- Да, бях там по покана на един приятел - той е гей, няма значение - добър приятел. И в Америка имам много приятели - биха ме поканили, ако това имаше значение пред посолството. Иначе не виждам причина да не отговарям на критериите им. Може да минавам за свободна, но не съм. Имам задължения тук, имоти, дете... В Америка можех да си позволя малка разходка. След което ме чака много работа тук. Чакам огромен контейнер с материали - строителни материали от Китай. Напазарувах от Хонконг суперматериали - теракоти и пр., всякакви настилки за работата ми по интериорни проекти тук. През октомври откривам собствен офис за вътрешен дизайн и архитектура. Ползвам услугите на много кадърни хора. С тях работих и по проекта на морето - един пиано-бар в Слънчев бряг.

- Там какво стана, злите езици казват, че си скъсала с оня човек на морето...
- Какво да "скъсам", бе - аз не съм имала връзка с него, той ми беше клиент. Последното ми интервю за едно списание ме цитира вярно - той не ми е съдружник, както писаха преди това, а клиент - имах поръчка да се заема с интериора на пиано-бара в негов комплекс. Свърших си работата и си тръгнах. Сега ми предстои работа в София. И ново пътуване в Китай.

- Много ти хареса там - да не е заради Никола...

- Никола е 21-годишно момче, мой приятел, който много ми помага - това е всичко. Любов между нас няма.

- А с Гонзо виждате ли се?
- С Гонзо ще се виждаме винаги.

- А възможно ли е да се ожените?
- Едва ли.

- Какъв мъж търсиш, Цеци?
- Около 40-годишен, зрял, вероятно ще е чужденец - българите, нали ги виждаш какви са.

Най-вероятно до две години ще живея в чужбина.

- Не се появяваш много по светски места напоследък...
- Напоследък общувам повече с женски компании. Снощи бяхме 14 жени - седяхме до 4 сутринта. Майка ми беше с нас, сестра ми, Ивайла и Божидара Бакалови...

- Много нападат в пресата напоследък Божидара за лесбовръзки...
- Това са глупости. От години сме приятелки и никога не съм забелязала нещо такова. Според мен тръгна от прословутата злоба. Понеже тя се дистанцира от мъже, които не харесва - това ги обижда. Божидара е много интелигентна жена.

- Казваш за себе си, че би предпочела чужденец - харесват ли ти азиатците?
- О-оо, много. Много са красиви - има невероятно красиви - и мъже, и жени. Изобщо тия хора там са на светлинни години от нас. Бях в един ресторант в Пекин, който се върти - много бавно, неусетно, почти не можеш да разбереш, но след време пред погледа ти се променя панорамата - невероятна красота. Много ми харесва в Китай.

- Цеци, ще ти призная нещо едва сега - преди време, когато раждаше сестра ти, до "БЛИЦ" достигна слух - обади се една жена, че си си правила в същата болница - "Св. София", операция за стесняване на вагината. Това вярно ли е?
- Ти направо ме изумяваш. Обади ви се жена?! И най-вероятно това е медицинска сестра или санитарка там. Това е подсъдно, да не говорим, че е извън всякакъв морал. Тази жена трябва да бъде уволнена - не може да работи такъв човек в здравно заведение. Да не говорим, че си е направо за съд по закона за защита на личните данни. Та, какво ме питаш, всъщност?

- Дали си правила подобна операция.
- Правих си операция в тази болница - да. Но

не за стесняване на вагината, а заради един проблем с пикочния ми мехур,

който се бе получил още след раждането на Джудит. След раждането на Джудит имах нещо като изсипване. Беше наложителна тая операция. Тогава обаче не беше известна такава технология, каквато вече съществува - с една фина мрежичка се прави. Казва се тивити стенд. В това се състоеше операцията. Това се налага при много жени, които са раждали нормално като мен. Обикновено при жени с тесен ханш става това изсипване и почват да не могат да задържат урина - доста жени страдат от това. Гледай какво говори тая! Тя освен злобна явно е и некомпетентна тая служителка. И работи в здравно заведение с авторитет! Какви хора, бе - лелеее!...

- Не се ядосвай, ти винаги си била обект на завист от страна на жените заради интереса на мъжете към теб. Вероятно така се получи и историята с аудито. Аз лично проверих, че документите наистина са били фалшифицирани и ти приписват колата - виновникът е намерен...
- Той се намери - да, и аз получих постановление за прекратяване на делото - ще ти го покажа. А с вчерашна дата

получих призовка като свидетел по това дело.

Много съм изненадана, не знам защо продължава тая история. Вероятно са повдигнали някакво обвинение срещу фалшификатора. Той, както разбрах, се е опитвал да се свърже с мен - сигурно е искал да разбере какви показания съм дала. Не знам защо изобщо ме замеси в подобна история. Дори като свидетел не ми е приятно да се явявам в съда. Имам много работа.

- С манекенството свършено ли е?
- Отива на заден план. Плановете за живота ми занапред са съвсем други.


/Интервю на Еми МАРИЯНСКА /БЛИЦ


Тагове:   виза,   отказали,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13001431
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031