Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
15.10.2008 23:09 -
Yahoo! стъпва на българския рекламен пазар
Един от световните лидери в интернет - Yahoo!, стъпва на рекламния пазар в България. Това съобщиха от екипа на "Инвестор.бг", които ще бъдат партньор на американската компания при продажбата на рекламно пространство. Споразумението ще даде възможност на българските рекламодатели да достигнат до потребителите на Yahoo!, които отварят сайта от България.
"Причината да подпишем споразумението е нашето очакване за растеж на рекламата в интернет в България", обяви Марвин Лиао, който е директор "Развитие на международните продажби" в Yahoo!. По данни за 2007 г. интернет заема 3-4% от рекламния пазар в страната. В Западна Европа, Северна Азия и САЩ този дял е 15% и продължава да расте, коментира Лиао. Според него сегментът на мейл услугите дава една от най-добрите възможности за реклама, защото насочват посланията към конкретния търсен таргет на всеки рекламодател. В момента Yahoo! достига до 580 млн. потребители месечно на 38 пазара по целия свят. Американската компания обаче има изключително строга политика по отношение на рекламите, които публикува. Yahoo! не допуска в пространството си игри и състезания с подвеждащ характер и прави задълбочено предварително проучване на всяка кампания. Четири български компании вече са експериментирали с новата възможност за реклама.
Икономическата криза едва ли ще засегне нарастването на интернет рекламата в България и ръстът през 2008 г. може би ще е над 50% спрямо 2007 г., коментира изпълнителният директор на "Инвестор.бг" Любомир Леков. Според него ефектът от финансовите трусове ще се усети чак през 2009 г., пазарът на интернет рекламата в България до края на годината ще достигне 18 млн. лв. В момента "Инвестор.бг" има 12.5% дял от този сегмент.
"Причината да подпишем споразумението е нашето очакване за растеж на рекламата в интернет в България", обяви Марвин Лиао, който е директор "Развитие на международните продажби" в Yahoo!. По данни за 2007 г. интернет заема 3-4% от рекламния пазар в страната. В Западна Европа, Северна Азия и САЩ този дял е 15% и продължава да расте, коментира Лиао. Според него сегментът на мейл услугите дава една от най-добрите възможности за реклама, защото насочват посланията към конкретния търсен таргет на всеки рекламодател. В момента Yahoo! достига до 580 млн. потребители месечно на 38 пазара по целия свят. Американската компания обаче има изключително строга политика по отношение на рекламите, които публикува. Yahoo! не допуска в пространството си игри и състезания с подвеждащ характер и прави задълбочено предварително проучване на всяка кампания. Четири български компании вече са експериментирали с новата възможност за реклама.
Икономическата криза едва ли ще засегне нарастването на интернет рекламата в България и ръстът през 2008 г. може би ще е над 50% спрямо 2007 г., коментира изпълнителният директор на "Инвестор.бг" Любомир Леков. Според него ефектът от финансовите трусове ще се усети чак през 2009 г., пазарът на интернет рекламата в България до края на годината ще достигне 18 млн. лв. В момента "Инвестор.бг" има 12.5% дял от този сегмент.
Yahoo надмина Google по одобрение сред п...
Какво няме да намерите в YAHOO
Детенце се сдоби с името Yahoo
Какво няме да намерите в YAHOO
Детенце се сдоби с името Yahoo
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари