2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
След три успешни години, Mercedes-Benz усъвършенства дизайна и технологиите в B-Class. Новото моделно поколение се фокусира на природосъобразността, икономичността и комфорта, като в тези области са направни съществени подобрения. Благодарение на множеството усъвършенствания, четирицилиндровите двигатели, днес, разходват до седем процента по-малко гориво и се отличават със забележително занижено отделяне на вредни емисии, под границите определени от ЕС. Mercedes-Benz разбработи и новата EKO старт/стоп функция за моделите B 150 и B 170. Системата позволява излючването на двигателя, когато автомобилът спре на светофар например и така спестява гориво с до девет процента. Подобренията в новия B-Class включват задвижването с два вида гориво - бензин и метан, в B 170 NGT BlueEFFICIENCY. За първи път Mercedes използва и активния паркинг асистент, който помага на водача да намери подходящо място за паркиране и извършва маневрата вместо него.
С пазарната си премиера през лятото на 2005, B-Class се отличи като автомобил, който хармонично съчетава най-доброто от различните автомобилни сегменти. Четиривратият B-Class може да се похвали с динамичния дизайн на спортен автомобил, размерите на кола от компактния клас, пространство на комби модел и многофункционалността на MPV. В същото време B-Class притежава безкомпромисна сигурност, характерна за продуктите на Mercedes-Benz. Настоящият B-Class е един от най-еко ориентираните автомобили на пазара. Предимство за неговия притежател е драстично намаления разход на гориво и вредни емисии и възможността да избере модел, задвижван с естествено гориво.
В продажбените центрове на Балкан Стар новият Mercedes B-Class се предлага на цени от 20 381 евро без ДДС. Клиентите на марката вече имат възможността да изпробват и версията B 170 NGT BlueEFFICIENCY, задвижвана на метан, която може да бъде закупена на цена от 22 351 евро без ДДС.
NGT (Natural Gas Technology) е абревиатура, използвана от Mercedes-Benz, за да обозначи моделите, задвижвани едновременно с бензин и метан. Модификацията B 170 NGT e оборувана с двулитров двигател с мощност от 85 kW/116 к.с. като използва метан или бензин. Когато шофьорът иска да промени използваното от автомобила гориво трябва единствено да натисне бутон на волана. Превключването от бензин на метан и обратно става мигновено, без да се усети промяна в работата на четирицилиндровия двигател.
Резервоарите за метан са пет и са разположени в задната част на купето и под краката на пътника до шофьора. Резервоарите имат капацитет от 16 кг – достатъчно, за да се измине разстояните от над 300 километра. Ако тогава водачът превключи на бензин, той ще разполага с гориво, за да измине още 700 км. Метановите резервоари намаляват обема на багажника с 128 литра. Остават 422 литра, напълно достатъчно пространство, за да се побере багажа на цяло семейство.
Новият B 170 NGT има среден разход на гориво от 7.3 литра на 100 километра бензин и само 4.9 литра на 100 километра метан. При горенето на метан се отделят 135 грама вредни газове на километър, което е приблизително 17 процента по-малко в сравнение с емисиите на бензиновата B 170. Освен по-ниския разход, предимството при използване на метан е и в по-ниската цена на природното гориво. Така за клиента на B-Class излиза наполовина по-евтино да използва метан вместо бензин .*
Новият активен парикинг асистент търси подходящо место за паркиране отсрани на пътя, докато B-Class се движи, след което автомобилът сам извършва всички маневри по паркирането. Как работи? При скорост под 35 км/ч. странични ултразвукови сензори сканират зоните вляво и вдясно на колата и измерват дължината и ширината на потенциалните парко места. Когато открие подходящо такова, системата подава съобщение на дисплея в таблото, за да информира водача. Шофьорът трябва да включи на задна скорост и да подаде газ, тогава автоматичният асистент поема управлението и сам намества автомобила на паркомястото. За да може да се осъществи функцията автоматично паркиране, свободното място трябва да бъде само 1.30 метра по-дълго от B-Class – което е показателно за изключителната прецизност на системата.
В зависимост от модела и мощността на двигателя, четирицилиндровите бензинови модификации на B Class показват среден разход на гориво между 6.6 и 8.1 литра на 100 километра. От есента на 2008, ползването на автомобил може да стане още по-икономично с появата на моделите B 150 BlueEFFICIENCY и B 170 BlueEFFICIENCY, в които има функцията ЕКО старт/стоп. Новата система автоматично изключва двигателя щом водачът изключи от скорост и се движи бавно, докато натиска педала на спирачката. В момента, в който автомобилът отново е на скорост или спирачката е освободена, двигателят се рестартира за части от секундата и то почти безшумно. Това бързо и плавно рестартиране на двигателя е основното превъзходство на системата пред сходните на нея. На практика системата ЕКО старт/стоп може да постигне икономия на гориво до девет процента, основно при шофиране в натоварен градски трафик, където се спира често на светофари и в задръствания.
Новата учебна година стартира с национал...
Новата изкусителка Златка предпочита вис...