Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2008 08:43 - Размисли на Доган за Емин и други неща
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 458 Коментари: 0 Гласове:
0



Ахмед Емин е една мъжка секретарка, казва пред в. “Труд” лидерът на ДПС Ахмед Доган. През целия разговор с журналистката Валерия Велева Доган нито веднъж не нарича по име Ахмед Емин, който се самоуби в Боянския сарай.  "Той е човек, когото сме взели от едно село. Всичко, което е получил, го е получил от ДПС – и като положение, и като социален статут. Аз дори го наричах шеговито патрон, патрончето – в смисъл на работодател. Така казвам и на секретарката си – патрон. Но някъде нещо неизвестно за нас се е отключило в него”, обяснява Доган.
 
Запитан “как Емин се е промъкнал”, след като Доган обикновено проверява хората до себе си, лидерът на ДПС заявява: “Той е една мъжка секретарка. И тях ли да ги проверявам? И какво тайно има около мен, че да проверявам всички. Държал бил “тайния сейф на тайните”! Някой разбира ли за какво става въпрос? Някой познава ли ме, за да допусна аз до себе си “тайния сейф на тайните”? Толкова е евтино всичко това. Актът му е бил подготвен. Не мога още да свържа конците, но, дявол да го вземе, няма нормална логика на неговите действия!, възкликва Доган. 

“Той е твърдял, че ми е поддържал тайни контакти с американското, руското и европейското направление. Какви са тези тайни контакти? Твърдял, че в партията отговаря за националната сигурност, прокуратурата и съдебната система. Това не е вярно. Ние в ЦОБ си имаме конкретни хора, които следят тези линии”, посочва Доган.

“Партията ще излезе от това състояние”, категоричен е Доган. “Притеснява ме това самоистеризиране на обществото. Отношението към ДПС прехвърля границата на някаква класова омраза – виждате ли, ако българският народ е беден, едва ли не ДПС е виновно, защото ДПС крадяло”, обяснява Ахмед Доган.
Не яхта – ако имам възможност, ще си купя и летяща чиния. Това е моят живот. Аз веднъж съм се родил, искам да живея живота си, както аз го разбирам”, казва още Доган по повод "лятната яхтена история". "Кой е казал, че тази яхта е моя? Аз може да разполагам с нея, но кой е казал, че това е моя яхта?, пита Доган. "Личният ми живот е само мой! Така мисля", допълва политикът. 

Доган коментира и призивите да напусне лидерския пост на партията. "В последните 15 години мнозина за мечтали да напусна партията, защото сигурно това е част от играта - да напусна политиката", обяснява той. "Сега не мога да оставя партията в това състояние. Защото партията няма вина за това нещо и аз нямам вина за този акт. Чета и препрочитам писмото. Сам ли е бил (Емин - б. а. ) или не е сам? Ако не е сам, кои са тези хора? Има ли отговор на този въпрос? Това не е да кажеш - ето този е виновен, той носи отговорността", разсъждава Ахмед Доган.
 
Той обяснява и защо не е присъствал на погребението на Ахмед Емин. “Как да отида? Ако някой го направи това в жилището, където ти живееш, ще отидеш ли на погребението му? Нима аз не съм съзнавал още от първия миг какви проблеми ще ни създаде това ( самоубийството – б. а.)? Още в първия час ми бе ясно за реакцията. Степента на омразата обаче ме изненада”, коментира още Доган.

"В ДПС всички сме стъписани, защото няма реален мотив за неговото самоубийство. Освен да е параноичен. Друг мотив не виждам. Но това трябва да се докаже. Ако е мания за величие, че е спасител - тогава се получават някакви стъкмистики, но на базата на реалните факти трудно можеш да намериш обяснение", допълва лидерът на ДПС.

Според него вече е започнало създаване на етническо напрежение. "Тази анти-ДПС и антитурска кампания, разните мафиотски структури, които стягат редиците срещу нас. Трябва да успокояваме нашия електорат", тревожи се Доган. /БЛИЦ


Тагове:   неща,   Доган,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13028898
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930