2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) се нуждае от сериозни инвестиции за модернизация на сигналните системи и за повишаване на квалификацията на служителите си, за да не се стига до ситуации като вчерашната, когато два влака с пътници почти се сблъскаха. Това стана ясно в сряда, когато НКЖИ публикува програма със спешни мерки за осигуряване на безопасността на движение на влаковете. Молбата им идва в деня, в който бюджет 2009 влиза в пленарна зала за първи път.
Неотдавна от НКЖИ заявиха, че имат нужда от 388 млн. лв. през 2009 г. за спешна модернизация, но средствата им бяха отказани.
Вчера груба грешка на ръководителя движение в гара Владо Тричков изпрати един срещу друг бърз и пътнически влак. Служителят е реагирал своевременно и е изключил напрежението в контактната мрежа. Машините, които са се движили с 25-30 км/ч, са спрели на 150 м една от дуга.
Транспортният министър искаше близо 700 млн. лв. от бюджет 2009 г. за оцеляването и модернизацията на железницата ни, но държавата разпредели за закупуване на вагони, текущ ремонт на релсовия пътя и за субсидия на "Български държавни железници" 280 млн. лева.
От НКЖИ съобщават също, че всичките им служители ще преминат изпит по нормативната уредба, определяща правилата за безопасност за движение на влаковете. Сега системата за контрол на движението на влаковете се извършва ръчно. При автоматизиране на системите, статистиката на грешките става 1:100 000 000, съобщават от НКЖИ.