Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
24.11.2008 23:36 -
В Румъния свалят нощем цените до 70%
70% намаления за пазаруващи през нощта обявиха магазините в румънския град Яш. Трикът измислили в мол, за да си вдигнат оборота, пише в утрешния си брой "24 часа". Препитани за иновацията, български търговци коментират: "Българите много пазаруват, затова няма отстъпки".
Комшиите предлагали в добавка различни томболи с награди, безплатни прически, грим и бодиарт. Ефектът бил постигнат, магазините отчели рекордни продажби.
У нас обаче не предвиждат кризисни отстъпки. "Ние залагаме на ниските цени през цялата година, а не кампанийно, коментира шефът на "Кауфланд" Димитър Спасов.
Поне засега кризата не се отразява у нас, смята членът на борда на директорите на "Пикадили" Стефан Косев. Според него маркетинговите трикове с намаления нощем не са за България. Сходно мнение изразява собственикът на веригата "Елемаг" Божидар Петракиев - у нас повече се говорело за кризата и се нагнетявало напрежение. А в магазините му дори отчитали 10% ръст в продажбите.
У нас обаче не предвиждат кризисни отстъпки. "Ние залагаме на ниските цени през цялата година, а не кампанийно, коментира шефът на "Кауфланд" Димитър Спасов.
Поне засега кризата не се отразява у нас, смята членът на борда на директорите на "Пикадили" Стефан Косев. Според него маркетинговите трикове с намаления нощем не са за България. Сходно мнение изразява собственикът на веригата "Елемаг" Божидар Петракиев - у нас повече се говорело за кризата и се нагнетявало напрежение. А в магазините му дори отчитали 10% ръст в продажбите.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари