Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
02.12.2008 16:08 -
НКЖИ дължи на МВР над 7 200 000 лева за охрана на влаковете и гаровите райони
Няма да бъдат съкращавани служители в отдел “Пожарна безопасност и спасяване в железопътния транспорт” на Главна дирекция „Пожарна безопасност и спасяване” (ГДПБС), нито в отдел “Транспортна полиция” на ГДОП. Това съобщи агенция Фокус, позовавайки се на Диана Янкулова, директор на дирекция "Пресцентър и връзки с обществеността" в МВР в отговор на запитване за отношенията на МВР с НКЖИ след 1 януари 2009 година.
Oт МВР заявиха още, че все още се търсят механизми между Национална компания ”Железопътна инфраструктура” (НКЖИ) и ГД “Пожарна безопасност и спасяване” и се водят преговори за осигуряване на противопожарната охрана на влаковете от 2009 г.
Към края на 2008 г. НК ”Железопътна инфраструктура” дължи на МВР над 7 200 000 лева на МВР за охрана на влаковете и гаровите райони, в това число и за противопожарна охрана.
От следващата година районните полицейски управления ще поемат допълнителни задачи по охрана на гаровите райони на тяхна територия, след отказа на НК “Железопътна инфраструктура” да заплаща на транспортната полиция – се казва още в отговора на пресцентъра на МВР.
„Искаме да уверим гражданите и клиентите на БДЖ, че ще се намерят начини за гарантирането на противопожарната охрана на влаковете и след 2009 г. На заявеното от НК “Железопътна инфраструктура”, че това е държавен ангажимент, в опитите да отклони финансирането изцяло към бюджета на МВР, ще напомним, че НК “Железопътна инфраструктура” е също изцяло държавна компания, която е длъжна да предостави качествена услуга на своите клиенти, така както го правят останалите превозвачи, които нямат договорни отношения с МВР”, се казва още в писмото на пресцентъра на МВР.
Oт МВР заявиха още, че все още се търсят механизми между Национална компания ”Железопътна инфраструктура” (НКЖИ) и ГД “Пожарна безопасност и спасяване” и се водят преговори за осигуряване на противопожарната охрана на влаковете от 2009 г.
Към края на 2008 г. НК ”Железопътна инфраструктура” дължи на МВР над 7 200 000 лева на МВР за охрана на влаковете и гаровите райони, в това число и за противопожарна охрана.
От следващата година районните полицейски управления ще поемат допълнителни задачи по охрана на гаровите райони на тяхна територия, след отказа на НК “Железопътна инфраструктура” да заплаща на транспортната полиция – се казва още в отговора на пресцентъра на МВР.
„Искаме да уверим гражданите и клиентите на БДЖ, че ще се намерят начини за гарантирането на противопожарната охрана на влаковете и след 2009 г. На заявеното от НК “Железопътна инфраструктура”, че това е държавен ангажимент, в опитите да отклони финансирането изцяло към бюджета на МВР, ще напомним, че НК “Железопътна инфраструктура” е също изцяло държавна компания, която е длъжна да предостави качествена услуга на своите клиенти, така както го правят останалите превозвачи, които нямат договорни отношения с МВР”, се казва още в писмото на пресцентъра на МВР.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари