Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
04.12.2008 09:04 -
Заменят големите с по-малки самолети
Зимните чартъри на софийския аеропорт ще бъдат изпълнявани с по-малки самолети, най-вече от британските превозвачи. Това свиване на пазара е заради кризата, каза шефът на софийския аеропорт Памен Станчев. През януари-март 2008 г. до София са били извършени 120 полета с "Боинг 757 200", който е с 235 места, за тази година броят на полетите се запазва, но с по-малки самолети с 210 и 180 места. Това е с 55 седалки по-малко на полет, казва Станчев. От Русия още нямало сигнали за намаляване на зимния трафик.
Летищният шеф очаква тази вълна на смяна на големите аероплани с по-малки да се прехвърли и към редовните линии. Той смята, че ще се намалят и честотите, както и ще се редуцират полети по някои от дестинациите. Това без съмнение ще рефлектира върху дейността на аеропорта (какви са очакванията за 2009 г. - виж интервюто).
От "България ер" казват, че кризата се усеща в авиобранша, вече се регистрира спад на пазара между 2 и 15% по различните направления.
Компанията в момента сменя парка с нови самолети, но тя поначало е ориентирана към средния клас от 150-170 места. Превозвачът лети до Лондон с три нови "Ербъс 320".
Според Станислав Станулов, шеф на Асоциацияна на българските авиокомпании, нашите превозвачи стоят стабилно и за тях нямало пряка заплаха. Те имали зад гърба си финансови институции и партньори и не работели със заемен капитал. Кризата удряла първо лоу кост компаниите. Изключения правела Wizz air, която била добре и на нашия пазар. В бранша се говори, че "Ер Виа" прави страхотен удар с превози на мюсюлмани до Мека и Медина, нещо, което някога е правила "Балкан". Зимната програма на "Бългериън ер чартър" вървяла дори по-добре от миналата година.
Летищният шеф очаква тази вълна на смяна на големите аероплани с по-малки да се прехвърли и към редовните линии. Той смята, че ще се намалят и честотите, както и ще се редуцират полети по някои от дестинациите. Това без съмнение ще рефлектира върху дейността на аеропорта (какви са очакванията за 2009 г. - виж интервюто).
От "България ер" казват, че кризата се усеща в авиобранша, вече се регистрира спад на пазара между 2 и 15% по различните направления.
Компанията в момента сменя парка с нови самолети, но тя поначало е ориентирана към средния клас от 150-170 места. Превозвачът лети до Лондон с три нови "Ербъс 320".
Според Станислав Станулов, шеф на Асоциацияна на българските авиокомпании, нашите превозвачи стоят стабилно и за тях нямало пряка заплаха. Те имали зад гърба си финансови институции и партньори и не работели със заемен капитал. Кризата удряла първо лоу кост компаниите. Изключения правела Wizz air, която била добре и на нашия пазар. В бранша се говори, че "Ер Виа" прави страхотен удар с превози на мюсюлмани до Мека и Медина, нещо, което някога е правила "Балкан". Зимната програма на "Бългериън ер чартър" вървяла дори по-добре от миналата година.
Жълти пиленца и двама малки разбойника -...
Малки женски тайни ли...
Intro. малки опашчици (tiny brainy loops...
Малки женски тайни ли...
Intro. малки опашчици (tiny brainy loops...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари