Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
04.01.2009 18:22 -
2009 - годината на веригите с отстъпки
Финансовата криза ще повиши рязко ценовата чувствителност на хората и те ще се насочват все повече към т.нар. дискаунт вериги, които предлагат стоки с голямо намаление. Това съобщиха медиите във Великобритания, цитирайки проучвания на различни компании. Именно дискаунт веригите са един от секторите, който се очаква да спечели от кризата и общата стагнация на пазара.
В момента на българския пазар присъстват две вериги от сектора - германската "Кауфланд" и литовската "Т-маркет". По данни от пазара обаче още от тази година ще се появят поне два техни конкурента - "Плюс" и "Лидл".
Германската верига "Плюс", която е част от групата на "Тенгелман", се очаква да отвори първите си обекти в средата на годината. Стратегията на компанията е да стартира няколко обекта едновременно. По информация от пазара "Плюс" се готви да пререже лентата на между 10 и 15 магазина. Веригата трябваше да отвори първите си обекти още в началото на миналата година.
До края на годината на пазара ще стъпи и друга германска верига - "Лидл", която вече е позната на българите, живеещи в пограничните райони с Гърция. Веригата изгражда първия си магазин в Ловеч. "Лидл" е част от групата "Шварц", която присъства в България чрез другата си марка - "Кауфланд". "Лидл" попада в сегмента на т.нар. хард дискаунтъри, при които се предлага по-голям асортимент от продукти със собствена марка. Веригата ще строи и логистичен център в София и планира да отваря обекти, след като той бъде завършен.
Настоящите конкуренти в сектора - "Кауфланд" и "Т-маркет", също няма да спрат експанзията си в различни градове. "Кауфланд" започва да строи обекти в Горна Оряховица и Стара Загора. Компанията ще отваря филиали още в Кюстендил, Варна, Разград и Бургас. По информация от пазара "Кауфланд" разполага и с терен в Казанлък, където засега присъства само една бързооборотна верига - "Била".
"Т-маркет" пък планираше бърза експанзия чрез покупката на съществуващи магазини. Преди около месец обаче официално беше съобщено, че преговорите за покупка на бизнеса на търговската верига "Европа" са преустановени. И двете страни отказаха официален коментар за причините. Засега не е ясно дали литовската компания води преговори с друга верига. Очаква се през следващата година "Т-маркет" да отвори няколко собствени обекта. /Дневник
В момента на българския пазар присъстват две вериги от сектора - германската "Кауфланд" и литовската "Т-маркет". По данни от пазара обаче още от тази година ще се появят поне два техни конкурента - "Плюс" и "Лидл".
Германската верига "Плюс", която е част от групата на "Тенгелман", се очаква да отвори първите си обекти в средата на годината. Стратегията на компанията е да стартира няколко обекта едновременно. По информация от пазара "Плюс" се готви да пререже лентата на между 10 и 15 магазина. Веригата трябваше да отвори първите си обекти още в началото на миналата година.
До края на годината на пазара ще стъпи и друга германска верига - "Лидл", която вече е позната на българите, живеещи в пограничните райони с Гърция. Веригата изгражда първия си магазин в Ловеч. "Лидл" е част от групата "Шварц", която присъства в България чрез другата си марка - "Кауфланд". "Лидл" попада в сегмента на т.нар. хард дискаунтъри, при които се предлага по-голям асортимент от продукти със собствена марка. Веригата ще строи и логистичен център в София и планира да отваря обекти, след като той бъде завършен.
Настоящите конкуренти в сектора - "Кауфланд" и "Т-маркет", също няма да спрат експанзията си в различни градове. "Кауфланд" започва да строи обекти в Горна Оряховица и Стара Загора. Компанията ще отваря филиали още в Кюстендил, Варна, Разград и Бургас. По информация от пазара "Кауфланд" разполага и с терен в Казанлък, където засега присъства само една бързооборотна верига - "Била".
"Т-маркет" пък планираше бърза експанзия чрез покупката на съществуващи магазини. Преди около месец обаче официално беше съобщено, че преговорите за покупка на бизнеса на търговската верига "Европа" са преустановени. И двете страни отказаха официален коментар за причините. Засега не е ясно дали литовската компания води преговори с друга верига. Очаква се през следващата година "Т-маркет" да отвори няколко собствени обекта. /Дневник
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари