2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
В София вече няма метан за зареждане на такситата, заяви Румен Крумов, председател на Националния съюз на превозвачите. Според него в столицата около 57% от автопарка на такситата е снабден с инсталации за метан като сред тях най-голям е делът на големите компании. Всички те са принудени да минат на бензин.
Автомобилите, които зареждат с бензин, по правило са около 6 процента. Това са предимно малолитражни коли от около 1000 кубика, уточни Румен Крумов. Близо 37 на сто са на пропан-бутан. В страната ни обаче съотношението е по-различно- 49 на 51 процента в полза на метана и това е заради по-малкия брой станции за метан в провинцията, обясни Крумов. Той допълни, че последните два дни не е намален трафикът на таксита и компаниите работят нормално. Никой от колегите не може да си позволи да не излезе, защото всички обслужват кредити, лизинги и други, коментира Румен Крумов.
Един средно статистически таксиметров автомобил харчи за един километър 11 ст, ако е на метан, 6,8 ст., ако е на бутан-пропан и 16 ст., ако зарежда бензин. Преминаването на бензин ще оскъпи услугата в частта гориво с около 40 процента, които на практика изяждат печалбата, посочи експертът. Останалите компоненти, които формират цената са свързани с цялостното инвестиране, такси, застраховки и др. В този дух не е изключено цената на километър да скочи с около 40% и от 59 стотинки, тя да стане близо 90 стотинки.
Градините минават на делегиран бюджет по...
Смартфоните на Samsung минават на Window...