Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2009 18:51 - Буш произнесе прощалната си реч от Белия дом
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 517 Коментари: 0 Гласове:
0



Джордж Буш направи последното си телевизионно обръщение към американския народ, преди встъпването в длъжност на новоизбрания държавен глава Барак Обама. В 13-минутното си слово пред публика от около 200 души в Източния салон в Белия дов Буш използва възможността да защити управлението си, като заяви: “Може и да не сте съгласни с някои от трудните решения, които съм взимал, но се надявам да признаете, че поне бях готов да взема тези трудни решения.”

“Подобно на всички, които са заемали този пост преди мен, и аз се сблъсквах с трудности”, заяви Буш. “Има неща, които бих направил по различен начин, ако имам втори шанс. Но винаги съм действал съобразно интересите на страната ни. Следвал съм съвестта си и съм постъпвал както съм смятал за правилно.”

По отношение на националната сигурност Буш изтъкна усилията на администрацията му да снабдят нацията с нови средства за следене на терористите, замразяване на финансите им и осуетяване на заговорите им. Припомняйки 11 септември, Джордж Буш заяви, че САЩ “никога няма да се изморят, никога няма да изгубят кураж и никога няма да паднат.” Американският президент се спря подробно и на развитието на обстановката в Ирак и Афганистан. Той призна, че някои от политическите му решения са били спорни.

Буш пожела всичко най-добро на новоизбрания президент, съпругата му Мишел и двете им “прекрасни дъщерички”. Той определи встъпването в длъжност на Барак Обама – първият чернокож държавен глава на САЩ, като “момент на надежда и гордост” за Америка. В края на речта си той благодари на американците за оказаното му доверие да ръководи страната.



Тагове:   дом,   реч,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13038524
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930